Việc làm Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Cập nhật 05/09/2024 20:07
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Hr & Admin Supervisor
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
21 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- KCN ICD Tân Cảng, Olam Hạnh nhân, B7 – Kho Tiến Nga, KP Tân Cang, Phường Phước Tân, TP. Biên Hòa, Tỉnh Đồng Nai.

Mô tả công việc

Position Summary:

We are seeking an experienced HR & Admin Supervisor who will be responsible for managing compensation and

Yêu cầu công việc

Qualification, Competencies Requirements:

  • Education: Bachelor or advanced Degree in major of Economic, Finance, Banking, Human Resource Management, Foreign Languages (English) or equivalent.
  • Experience: Above 02years of working experience in compensation & benefit (C&B) jobs is preferred.
  • English skills: Good Communication
  • Proficient with Microsoft skills excel report making
  • Good organizational skills and ability to be multi-tasking.
  • Results and people-oriented; service-minded and customer-focused.
  • Understand Labor, Social Insurance, PIT laws and regulations.
  • Working experience with HRM software is an advantage.

Working conditionals:

  • Work hour:08:00 - 17:00 (Mons to Fris) & 08:00 - 12:00 (Sats)
  • Working place: B7 Tien Nga Warehouse, Tan Cang hamlet, Phuoc Tan ward, Bien Hoa city, Dong Nai province
  • Dynamic working environment.
  • 13th salary bonus & KPIs Performance Bonus (1-3 months).
  • Salary reviews 1 time/year.
  • Paid time off.
  • Training opportunities for both soft skills and professional skills.

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
(C&B) programs for our organization. The successful candidate will oversee the day-to-day C&B operations and provide strategic direction to ensure alignment with the organization's overall business objectives.
In addition, the candidate will be responsible for developing and implementing an HRIS system to streamline HR processes and reduce workload.

Specific Functions, Additional duties will include but not be limited to the following:

I. Compensation & Benefits (70%)

  • Oversee end-to-end monthly payroll processing including timekeeping, calculations, and benefit disbursements.
  • Handle various Monthly HR reports (dashboards, headcount, attrition etc...)
  • Implement comprehensive compensation and
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 15 Lưu Quang Vũ, Phường Trung Hòa, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội.

Trải qua gần 30 năm hình thành và phát triển, Công ty An Phát đã trờ thành nhà cung cấp uy tín với hơn 20.000 khách hàng trên toàn quốc thuộc nhiều lĩnh vực:

  • Cơ khí
  • Lắp máy
  • Sản xuất lắp ráp
  • Điện - điện tử
  • Đóng tàu
  • Bao bì
  • Thực phẩm
  • Sửa chữa ô-tô, xe máy..

Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Bạn làm việc tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Click để đánh giá