Việc làm Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Cập nhật 05/09/2024 20:07
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Talent & Culture Coordinator | Nhân viên nhân sự
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
21 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

Main duties:

  • Perform secretary’s functions for HR department;
  • Support other functions in the team: update candidates for recruitment, administrative support for training, translation of documents, and work out administrative documents,...

Perform administrative functions:

  • Arrange office stationery and equipment;
  • Arrange administrative works before the new ambassador on board: workplace, office equipment, meals, parking, uniforms, and locker, name card, etc...
  • Guide ambassadors to return items and equipment that the company has issued to the relevant departments before resign;
  • Receive requests of ordering name cards from the department, coordinate with marketing in designing and work with suppliers to print;
  • Prepare paperwork for foreign ambassadors: work permit, residence card, visa, etc...;
  • Be the telephone operator when the receptionist is absent;
  • Process the payment of administrative expenses: monthly telephone, meals and parking...,
  • Update the all costs incurred by T&C department.

Perform the legal functions:

  • Follow up the validity of each license and certificate to process to renew or extend before it is expired;
  • Prepare the application for renew, extend, amend licenses and certificates;
  • Submit the application to the government agency and follow up until the licenses granted;
  • Notarize documents as necessary.

Quyền lợi được hưởng

  • 13th month salary - Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary)
  • Annual leave: 12 days per year (+ 11 public holidays mentioned above);
  • Social insurance (8%), Health insurance (1.5%), Unemployment insurance (1%) paid by the employee/ gross Salary;
  • 24/24 Personal Accident Insurance;
  • Parking fee;
  • 2 duty meals at Staff Canteen;
  • Uniform covered by the Hotel;
  • Heartist Card.

Yêu cầu công việc

  • Experience/exposure in the hotel operations and/or in luxury operations;
  • Graduate degree in university;
  • Analytical approach to problem solving, strategic thinker, numerical reasoning, business acumen;
  • Ability to work cohesively as part of a team;
  • Demonstrate good English & Vietnamese skill;
  • Good level in Excel;
  • Knowledge in Opera Cloud is a plus;
  • Knowledge of revenue, pricing, market intelligence, digital platforms is a plus.

Yêu cầu hồ sơ

Kindly send your application via mail address below:

[Applied position - Full Name]

  • Baohuyen.nguyen(AT sign)sofitel.com
  • Yen.tran(AT sign)sofitel.com

Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 15 Lưu Quang Vũ, Phường Trung Hòa, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội.

Trải qua gần 30 năm hình thành và phát triển, Công ty An Phát đã trờ thành nhà cung cấp uy tín với hơn 20.000 khách hàng trên toàn quốc thuộc nhiều lĩnh vực:

  • Cơ khí
  • Lắp máy
  • Sản xuất lắp ráp
  • Điện - điện tử
  • Đóng tàu
  • Bao bì
  • Thực phẩm
  • Sửa chữa ô-tô, xe máy..

Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Bạn làm việc tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Click để đánh giá