Việc làm Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Cập nhật 05/09/2024 20:07
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Seller Support - SPX Express, Customer Excellence
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
21 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express key accounts
  • Acquire opinions and needs of customers, then work closely with Operations, Technology, ... to improve service quality, and bring positive experiences and satisfaction to customers.
  • Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
  • Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
  • Regularly forecast the volume from the key sellers.
  • Identify, capture seller demand, and grow opportunities to ensure growth volume/revenue of accounts & develop a trusted relationship with them.
  • Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
  • Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
  • Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
  • Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
  • The Seller Support Associate acts as the primary interface between SPX Express and our 3rd party sellers, providing phone and/or email support governed by internal service level agreements. The Seller Support Associate will be responsible for providing timely and accurate operational support to 3rd party Sellers on the SPX Express platform
  • Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
  • Perform other duties as assigned by the line manager.

Requirements

  • Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
  • Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
  • Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
  • Good at communication, negotiation, and problem-solving.
  • Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
  • Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
  • Desire to learn and desire to understand how the world works.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 15 Lưu Quang Vũ, Phường Trung Hòa, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội.

Trải qua gần 30 năm hình thành và phát triển, Công ty An Phát đã trờ thành nhà cung cấp uy tín với hơn 20.000 khách hàng trên toàn quốc thuộc nhiều lĩnh vực:

  • Cơ khí
  • Lắp máy
  • Sản xuất lắp ráp
  • Điện - điện tử
  • Đóng tàu
  • Bao bì
  • Thực phẩm
  • Sửa chữa ô-tô, xe máy..

Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Bạn làm việc tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Click để đánh giá