Mô tả công việc
- Translating/interpreting from Japanese to Vietnamese (vice versa) and other tasks related to using Japanese language;
- Research and collect information related to a specific topic/purpose (based on the client's request) and translate it into Japanese;
- Conduct and interpret during meetings (both internal and external with clients);
- Support Vietnamese employees in reporting in Japanese;
- Support Vietnamese employees to communicate with clients via email or directly;
- Support administration tasks in AGS group (Together with the development of AGS Group, admin tasks will be expanded);
- Cooperate with other departments and other offices to conduct required tasks smoothly;
- Other tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
a. N2 or equivalent; or
b. N3 for those who have academic or career background of law; and
Others: For those having N1, salary is negotiable.
- Bachelor's Degree (Law faculty is preferable)
- No experience is welcomed;
- Work well with Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint...)
- Good working attitude and diligent;
- Have a high sense of responsibility;
- Have an interest in working with Japanese clients and managers.
- Fulltime available from Mon to Fri (8.00 am - 5.00 pm)
** Only CVs in Japanese and English are acceptable
Quyền lợi được hưởng
Experience professional Japanese working environment
Chăm sóc sức khoẻ
Young and dynamic staff;
Hoạt động nhóm
Many training opportunities provided;
Tại Việt Nam, Nissin Foods đã thành lập nhà máy sản xuất có diện tích hơn 60,000 m2 tại khu công nghiệp VSIP II-A, Bình Dương, và được trang bị công nghệ tiên tiến, hiện đại nhất từ Nhật.
TẬP ĐOÀN THỰC PHẨM NISSIN khao khát trở thành một TẬP ĐOÀN CÁC NHÃN HIỆU HÀNG ĐẦU, trong đó, chúng tôi xác định rõ chúng tôi như một tập đoàn sáng tạo và phát triển nên những nhãn hiệu dẫn đầu thị trường.
TẬP ĐOÀN THỰC PHẨM NISSIN chuyển đổi loại hình doanh nghiệp sang công ty cổ phần vào năm 2008, khi công ty cổ phần THỰC PHẨM NISSIN thiết lập một cơ cấu doanh nghiệp trong đó công ty mẹ hỗ trợ chéo cho 6 công ty con ở Nhật Bản và 4 công ty ở nước ngoài. Để hiện thực hóa triết lý NHÀ SÁNG TẠO THỰC PHẨM TOÀN CẦU, chúng tôi luôn nỗ lực duy trì một cơ chế linh hoạt, chủ động, kiên quyết đón đầu và thích ứng kịp thời với mọi thay đổi trong môi trường kinh doanh bằng cách thực hiện 3 chiến lược:
- Tăng cường sức mạnh có được trong kinh doanh nội địa tại Nhật Bản
- Tăng trưởng kinh doanh ngoài nước
- Tăng cường khả năng nền tảng như một tập đoàn toàn cầu