Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Chăn nuôi / Thú y
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Cập nhật 24/02/2025 18:52
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing, copying). Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders). Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support the team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information

CORE WORK ACTIVITIES

  • Maintain confidentiality of proprietary materials and protect the privacy of guests and coworkers by following company policies and procedures.
  • Ensure a clean, professional appearance by adhering to uniform and hygiene standards.
  • Perform other duties as assigned by supervisors.
  • Address guest needs in a timely, professional manner, anticipating their service requirements and acting on preferences whenever possible.
  • Use company-specific processes to resolve issues and build trust with guests.
  • Greet guests warmly, using their names when possible, and express appreciation with a sincere farewell.
  • Engage with guests about their stay, property services, and local attractions.
  • Use clear, professional language when communicating with guests and coworkers.
  • Answer phones promptly, using proper etiquette, including transferring calls and taking messages accurately.
  • Prepare written documents (e.g., daily logs, business letters) and ensure accuracy through proofreading.
  • Maintain effective communication with colleagues to exchange necessary information.
  • Support coworkers, treating them with dignity and respect, and fostering positive relationships across departments.
  • Collaborate with others to promote teamwork and achieve shared goals.
  • In support of Sales & Marketing, handle general office duties like filing, emailing, typing, faxing, and managing mail to ensure smooth operations.
  • By maintaining a professional demeanor, communicating effectively, and working as a team, help deliver an exceptional experience for guests and ensure the smooth running of the department.

Quyền lợi được hưởng

  • Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
  • Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
  • Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
  • Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
  • National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
  • Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp

Yêu cầu công việc

  • Education: Bachelor of Degree.
  • Fluent in English, confident and be able to work independently.
  • Prefer candidates with experience in similar position.
  • Be well-organized and be able to multitask.
  • Be careful, responsible and ensure the confidentiality of documents.

Yêu cầu hồ sơ

Apply direct to Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa
Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
798 Trường Sa, Phường 14, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

 Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.

Phát Nghĩa không chỉ cung cấp con giống, thiết bị mà còn mang đến cho doanh nghiệp, chủ trang trại những công nghệ tiên tiến cùng sự tư vấn cho thích hợp với từng mục đích sử dụng.

Phát Nghĩa luôn cam kết chất lượng quốc tế, tối ưu hóa các giải pháp chăn nuôi với mô hình hiện đại, giải quyết bài toán chi phí, nhân công và giúp tiết kiệm thời gian.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, BHTN, BHYT,.. đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức;

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Party
  • Dã ngoại

Lịch sử thành lập

  •  Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.

Mission

  • Phát Nghĩa tìm kiếm những ứng viên tiềm năng, yêu thích ngành chăn nuôi và mong muốn tạo đến những điều mới mẻ cho chính công việc của mình. 

Những nghề phổ biến tại Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Bạn làm việc tại Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Click để đánh giá