Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Location: QTSC1, Quang Trung Software City, District 12, HCMC
Time working: 5days/week, Rotating shift (no nightshift)
What you will do:
- Provide training for new hires to help them to be well-equipped with program knowledge & soft-skills, preparing them for real life situations.
- Support in doing Quality Tasks during off-peak season, including auditing, joining weekly & monthly calibrations, conducting coaching session in order to maintain agents' quality.
- Identifying and resolving quality issue, addressing root causes in order to build an appropriate action plan in order to maintain SOPs
- Prepared new hires for obtaining and maintaining employment by training coping strategies, goal setting, communication skills, time management and problem-solving skills to utilize in a professional setting.
- Trained and validated of trainees with respect to their performance against established training objectives and recommendation of additional skill requirements as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Having experience in Training or any relevant postions
- Background in Call Center (Customer Service)
- English 4 skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Nhuận Tín là một công ty 100% vốn nước ngoài, chuyển sản xuất và kinh doanh smartphone Chúng tôi chuyên tạo ra sản phẩm thân thiện người dùng với chất lượng âm thanh vượt trội và ngoại hình thời trang phù hợp với giới trẻ Tạo bất ngờ mới và theo đuổi sự xuất sắc là đặc điểm nổi bật của thương hiệu vivo với vị trí đang đứng top 10 thế giới, vivo đang thâm nhập vào thị trường Việt Nam và trải dài trên khắp các khu vực trong cả nước : Hà Nội, Đà Nẵng, Hồ Chí Minh, Nha Trang, Cần thơ, Mỹ Tho, Tây Ninh,BÌnh Dương...