Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Dược phẩm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng

Việc làm Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Cập nhật 22/11/2024 19:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn
Outsourcing Service Manager (Accounting - Tax - Payroll- Corporate Secretary)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

1. POSITION INFORMATION

  • Company name: CROWE VIETNAM CO., LTD – HA NOI BRANCH
  • Department: Outsourcing
  • Work place: IPH Office Tower, 241 Xuan Thuy st, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay Dist, Ha Noi 
  • Working hours: Monday – Friday (8:30 AM to 5:30 PM). Saturday: On an as-needed basis, depending on departmental or customer requirements.
  • Remote Work: 1-2 days per week (not applicable during the probationary period)
  • Recruited Quantity: 01
  • Salary: Negotiate
  • Level: Manager
  • Supervisor: Director/ Partner


2. JOB DESCRIPTION

  • Manage an outsourcing team (from 5-10 persons) to properly deliver outsourcing services (accounting, tax, payroll, secretary) to clients with detailed works presented in this link (www.crowe.com/vn/services/outsourcing).
  • Lead and develop your team to ensure that you have a strong team for current and future development. This means you have to plan, recruit, train, motivate, organize, assess, and manage your team members.
  • Improve and optimize service processes, and templates of report/working papers…. to satisfy clients in the future, and to ensure the services are more compliant and financially effective.
  • Deal with potential clients (normally introduced by the Company) to process proposals and contracts.
  • Take care of existing clients to maintain their service contracts (Ex: Perform seminars, newsletters, publications, visits,.. ).
  • Prepare annual budgets for your team and effectively manage it.
  • If possible, proactively approach and develop new clients, and networks of relations,... to look for opportunities for growth.


3. REQUIREMENTS

  • University degree in accounting/auditing/finance/economic.
  • Must have CPA certification (Accounting/Auditing Certificate).
  • Minimum 3 years of experience in the job tasks described above (Must be in the Outsourcing Service field).
  • Good command of English (frequent communication with the foreign clients).
  • Have the skills, abilities, and qualities necessary to ensure the successful execution of the job descriptions mentioned above.


4. BENEFITS

  • Work for an international brand that frequently ranks among the top 10 globally.
  • Competitive compensation, including salary, year-end performance bonus, bonus for other contributions if any, and holiday bonuses.
  • Flexible working hours and locations when possible. Work from home 1-2 days/week.
  • Sponsorship for professional programs such as CPA VN, ACCA, CPA Australia, or other relevant courses and workshops.
  • Clear career path (Manager- Senior Manager-Director-Partner). Have the opportunity to become the Head of the Outsourcing Division (lead the Division, own the business account, and enjoy the profit sharing)
  • Friendly working environment with the core value "We Care - We Share- We Invest - We Grow"
  • The Company's leadership culture is based on trust, listening, openness, cooperation, flexibility, friendliness, not being constrained or judged.
  • The superiors and colleagues are friendly, gentle, humorous and approachable.
  • Opportunities to test new ideas and ways of doing things.
  • Encouragement and support for intensive training programs such as online learning, offline training, and on-the-job instruction.
  • Entertainment activities, including relaxing time with snacks, music and sports activities, picnics and travel with the company, sports and outdoor activities, and other activities in the office.
  • Special benefits on peak season when & where possible: Peak season allowance, Special Leave after peak season, Relax Trip…


5. APPLICATION GUIDE, if any

Please click the following link to apply directly no later than 25th August 2024.

https://recruitconnect.talent.vn/job/accounting-tax-manager-outsourcing-service-7590

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn
Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty NNC Pharma là Công ty liên doanh Việt Nam – Lào thành lập năm 2008. Công ty NNC là Công ty tiếp thị và phân phối dược phẩm, thiết bị y tế và hàng tiêu dùng FMCG có trụ sở chính tại Thủ đô Viêng Chăn - Lào, 3 Chi nhánh tại 3 miền của nước Lào và có 3 văn phòng tại Hà Nội, Hồ Chí Minh và Thái Lan. Công ty NNC hướng đến trở thành một tập đoàn thương mại - sản xuất - công nghiệp uy tín và hiệu quả tại Lào.

 

Những nghề phổ biến tại Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Bạn làm việc tại Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Click để đánh giá