Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and expand new markets & customers
1.1. Approach and successfully develop new distributors or new agent provided from difference sources: Trade counselors, websites, social media, old customers, personal connection, etc.
1.2. Attend world exhibitions to introduce our products and seek new customers.
1.3. Ask new customer to provide their business plan to learn and evaluate their strengths and weaknesses for better advice and support.
1.4. Provide samples to potential customer to test the market. Also, get feedback for the provided samples.
1.5. Update information on new products and current products to have enough information to support
1.6. Prepare and process to sign: Distribution Agreement, Commission Agreement
2. Management and provide good customer service to current active distributors and customers
2.1. Regularly follow up with customers to get update information about their sales performance and feedback about products
2.2. Grasp difficulties that customers are facing to assist and provide better support
2.3. Always update customers about new pricing, policies, trade promotions to encourage and motivate guests to increase their order to reach AOP target
2.4. Capture and update competitors' situation changes
2.5. Update news on change situations around the World: pandemic, ocean freight, political, economic, etc.
3. Manage the process of a PO. Collect sales data and evaluate
3.1. Effectively ensure process of a PO such as signing, payment, production is deployed accordingly with the customer's requirements.
3.2. Coordinate with relevant departments to secure and guaranteed product packaging aligned and delivery on time
3.3. Record sales data and evaluate
4. Other Jobs
4.1. Perform other jobs under the direction of direct manager
5. KPI Jobs
5.1. Revenue and sales performance of team and/or department.
5.2. Monthly sales growth rate (of department).
5.3. Rate of distributors buying new product / continuing to use the product (of department).
5.4. Customer retention (Rate of returning customers, Customer care).
5.5. Developing new Distributors and their sales force
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business Administration, International Business, or a related field.
- Sales-oriented mindset
- No prior experience required
- Fluent in Chinese, intermediate level of English
- Good computer skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Với phương châm: "Quản trị theo mục tiêu: chất lượng - hiệu quả - phát triển" và không ngừng nâng cao trình độ đội ngũ cán bộ nhân viên, trang thiết bị... với các lĩnh vực kinh doanh cốt lõi:+Vận tải hàng hóa bằng đường bộ, đường thủy, đường không, đường sắt nội địa và quốc tế. +Vận chuyển thi công và lắp đặt máy móc, thiết bị, hàng hóa siêu trường siêu trọng, hàng công trình, hàng dự án ... +Đại lý môi giới tàu. +Kinh doanh kho bãi. +Khai thuê hải quan. +Thu gom hàng lẻ, hàng rời. +Dịch vụ thủ tục hải quan, xuất nhập khẩu. Trang Huy Logistics luôn chào đón những viên ưu tú, tiềm năng ra nhập.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ phúc lợi tốt,
- du lịch,
- team building hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Mission
- Công ty Trang Huy đã không ngừng phát triển để cung cấp dịch vụ vận chuyển tốt nhất đến quý khách hàng. Với phương châm: “Uy tín - Năng lực - Hiệu quả - Tiến Độ - Tiết kiệm - Sáng tạo”