Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Cập nhật 13/08/2024 23:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
IT Business Analyst
Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
18 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 22
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 22
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 23/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Một

Chi tiết công việc

Job summary
  • The IT Business Analyst is responsible for implementing and continuously improving business processes and performance for projects and platforms as assigned.
  • Proactively work with stakeholders to define, analyze, and document requirements for enhancements as well as identify opportunities for new/improved processes.
  • Builds strong, trusted relationships with internal clients.
  • Depending on the scope, assume project management and business analyst roles on project engagements as needed, as agreed upon with the IT Team Leader.
  • Manages or participates in multiple projects at one time.
  • Shows leadership in ensuring alignment of business processes and technology use across Aquarium departments.

Core responsibilities
  • Report directly to the supervisor(s) and project manager if required.
  • Responsible for closely working with client/product owner to clarify, and analyze the business requirement.
  • Get/research concepts, and business objectives to provide an effective solution for the customer.
  • Use UML to model the defined features, use cases, system workflow, and other necessary diagrams.
  • Design the application mock-up/wireframe.
  • In charge of documents writing of User Requirement Specification, Functional Specification, etc.
  • Define the quality attributes, external interfaces, constraints, and other non-functional requirements.
  • Participate in peer reviews of work products derived from requirements specifications to ensure that the requirements were interpreted correctly.
  • Serve as an internal point of contact for the development team whenever requirements need to be clarified.
  • Support in testing, and verifying bugs/issues with Customers.
  • Provide the application manual user and train staff in how to use the new application.

Job requirements
  • At least 2 years of working experience as a Business Analyst in outsourcing projects.
  • Good English communication skills.
  • Bachelor of IT software or Information Systems or Business.
  • Have strong knowledge of the software development process, especially software requirement analysis.
  • Have strong experience in UML design and data modeling.
  • Have good knowledge of UI/UX.
  • Proficient in using Word, Excel, and PowerPoint.
  • Good presentation and client relationship skills.
  • Good organizational and analytical skills.
  • Hard-working and ready to work in a pressured environment.

Why you'll love working here:
  • Attractive salary commensurate with your expected salary and working experience.
  • Full pay during the probation period.
  • Total contribution to social insurance based on full base salary.
  • 13th-month salary.
  • 14 days of annual leave.
  • Yearly company bonus based on your performance (up to 3 months)
  • Annual health check-ups.
  • Premium health insurance (PTI).
  • Employee gifts for special occasions such as birthdays, and celebrations.
  • Company trip per year.
  • Quarterly team outing budget.
  • Monthly stimulating parties.

Company address
  • Ho Chi Minh City office:
Unit B3-B4, Floor 16th, International Plaza Building
No. 343, Pham Ngu Lao Street, Pham Ngu Lao Ward, District 1, Ho Chi Minh City

Working time:
  • From Monday to Friday
  • Ho Chi Minh City office (08:30 AM - 05:30 PM)
  • Can Tho City office (08:00 AM - 05:00 PM)

**If you are among the qualified candidates, we will contact you to schedule the interview in the next 7 working days.
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
129 đường Phạm Văn Đồng, Quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội

Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Với phương châm: "Quản trị theo mục tiêu: chất lượng - hiệu quả - phát triển" và không ngừng nâng cao trình độ đội ngũ cán bộ nhân viên, trang thiết bị... với các lĩnh vực kinh doanh cốt lõi:+Vận tải hàng hóa bằng đường bộ, đường thủy, đường không, đường sắt nội địa và quốc tế. +Vận chuyển thi công và lắp đặt máy móc, thiết bị, hàng hóa siêu trường siêu trọng, hàng công trình, hàng dự án ... +Đại lý môi giới tàu. +Kinh doanh kho bãi. +Khai thuê hải quan. +Thu gom hàng lẻ, hàng rời. +Dịch vụ thủ tục hải quan, xuất nhập khẩu.  Trang Huy Logistics luôn chào đón những viên ưu tú, tiềm năng ra nhập.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Chế độ phúc lợi tốt,
  • du lịch,
  • team building hàng năm.

Lịch sử thành lập 

  • Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011

Mission

  • Công ty Trang Huy đã không ngừng phát triển để cung cấp dịch vụ vận chuyển tốt nhất đến quý khách hàng. Với phương châm: “Uy tín - Năng lực - Hiệu quả - Tiến Độ - Tiết kiệm - Sáng tạo”

Những nghề phổ biến tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Bạn làm việc tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Click để đánh giá