Mô tả công việc
- Assist guest with table reservation
- Speak with guests and staff using clear and professional language
- Handling guest complains
- Communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability
- Ensures that restaurant standards and SOP‘s are consistently implemented
- Work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential
- Take an active role in coaching and developing junior staff
- Any other duties related to food and beverage service assigned by the manager
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
- Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage
- Have at least 2 year of experience in the same position in 4* hotels or higher
- Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Toyota Hiroshima Tan Cang là đại lý chính thức của Toyota Viet Nam, có vốn 100% đầu từ Đại lý Toyota Hiroshima Top 5 tại Nhật Bản, đơn vị hàng đầu chuyên phân phối xe Toyota và cung cấp dịch vụ sửa chữa, bảo hành, làm đẹp xe. Do nhu cầu phát triển thị trường và quy mô của công ty, công ty đang có nhu cầu tuyển dụng 1 số vị trị phù hợp với công việc.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội theo pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Chuyến đi công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày 17 tháng 8 năm 1936, công ty cổ phần Hiroshima Toyota (HT) được thành lập tại tỉnh Hiroshima, Nhật Bản (Tiền thân của tập đoàn Hiroshima Toyota ngày nay).
Mission
“Sứ mệnh của chúng tôi là xây dựng tương lai hạnh phúc cho khách hàng và cống hiến cho sự phát triển của thị trường xe hơi dựa trên chia sẻ trao đổi nền văn hóa Việt – Nhật và cung cấp các dịch vụ tối tân nhất”
Phương châm làm việc của Toyota Hiroshima Tân Cảng: "Chất lượng – Dịch vụ – Khách hàng là số 1”. Chúng tôi mong muốn mang tới cho quý khách chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ mua bán xe và sửa chữa, bảo dưỡng xe tốt nhất để hướng tới mục tiêu “sự hài lòng tuyệt đối, vượt trên sự mong đợi và chạm tới cảm xúc của khách hàng”.