Job Purpose or Summary
UrBox is Vietnam’s leading digital gifting & loyalty platform that enables businesses to integrate their reward & loyalty programs with an ever-growing network of more than 350 brands & 20,000 accepted online and offline stores in Vietnam. UrBox has the widest network of clients in loyalty in Vietnam and provides loyalty & reward solutions to many big organizations in the aviation, banking, FMCG, Insurance, Real Estate industries and more.
Main Responsibilities
- Receive incoming calls/make outgoing calls to receive and coordinate the processing of booking and reservation requests of VIP customers according to the committed time.
- Proactively and flexibly coordinate with relevant departments to handle complaints/complaints of VIP customers.
- Conduct periodic care programs to survey the satisfaction of VIP customers and partners about UrBox's products and services or arising promotions.
- Participate in the development of call scenarios and operating procedures during the working process.
- Periodic or irregular reports at the request of the Head of Department or the Board of Directors in the company.
- Support other tasks as coordinated by the Head of Department
Requirements
Education: A bachelor's degree in hospitality management, tourism, or a related field is required.
Professional major:
- High Customer service standard
- Practical knowledge of implementing both inbound and outbound customer services/ call centers.
- Proficiency in Microsoft Office and customer service software.
2nd language ability: Good written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese
Related experiences: Minimum of 2 years of proven experience in a customer service position, preferably with tourism, restaurant, hotel and aviation background
Essential Capabilities
- Standard pronunciation and clear communication.
- The ability to grasp psychology and handle situations flexibly and sensitively for VIP Customers.
- High sense of responsibility, withstand heavy work pressure
- Progressive spirit. Desire to work and stick with the company for a long time.
Toyota Hiroshima Tan Cang là đại lý chính thức của Toyota Viet Nam, có vốn 100% đầu từ Đại lý Toyota Hiroshima Top 5 tại Nhật Bản, đơn vị hàng đầu chuyên phân phối xe Toyota và cung cấp dịch vụ sửa chữa, bảo hành, làm đẹp xe. Do nhu cầu phát triển thị trường và quy mô của công ty, công ty đang có nhu cầu tuyển dụng 1 số vị trị phù hợp với công việc.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội theo pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Chuyến đi công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày 17 tháng 8 năm 1936, công ty cổ phần Hiroshima Toyota (HT) được thành lập tại tỉnh Hiroshima, Nhật Bản (Tiền thân của tập đoàn Hiroshima Toyota ngày nay).
Mission
“Sứ mệnh của chúng tôi là xây dựng tương lai hạnh phúc cho khách hàng và cống hiến cho sự phát triển của thị trường xe hơi dựa trên chia sẻ trao đổi nền văn hóa Việt – Nhật và cung cấp các dịch vụ tối tân nhất”
Phương châm làm việc của Toyota Hiroshima Tân Cảng: "Chất lượng – Dịch vụ – Khách hàng là số 1”. Chúng tôi mong muốn mang tới cho quý khách chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ mua bán xe và sửa chữa, bảo dưỡng xe tốt nhất để hướng tới mục tiêu “sự hài lòng tuyệt đối, vượt trên sự mong đợi và chạm tới cảm xúc của khách hàng”.