Mô tả công việc
- To assist Gojek’s customers (end-users) via non-call and call channels.
- Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction.
- Provide accurate information and solutions by using the right methods/tools.
- Go to the extra mile to engage customers.
- Work with Customer Service Team leader to ensure proper customer service is being delivered.
Yêu cầu công việc
- Having at least 6 months experiencing in contact center or customer service is a huge plus.
- Being good at English speaking (no interruption, clear pronunciation) and writing is required.
Quyền lợi được hưởng
Benefits:
- Salary: 10,000,000 VND (gross) at start.
- Social insurance and company exclusive benefits from BellSystem24 Vietnam and Gojek Vietnam.
- Great opportunities to be upgraded to Team leader or Operation member (such as Quality Assurance, Administrator) after 6 months (or sooner) hard working.
Working time: Work in rotating shifts (6 days/week), including day shift and night shift as following:
- S1: from 06:00 to 15:00
- S2: from 07:00 to 16:00
- S3: from 08:00 to 17:00
- S4: from 09:00 to 18:00
- S5: from 10:00 to 19:00
- S6: from 11:00 to 20:00
- S7: from 12:00 to 21:00
- S8: from 13:00 to 22:00
- S9: from 14:00 to 23:00
- S10: from 21:30 to 06:30 next day (3-4 time per month)
Location: No. 8A Huynh Lan Khanh, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam
Thái Sơn là một Công ty dẫn đầu trong lĩnh vực sản xuất các sản phẩm nước uống dinh dưỡng có nguồn gốc thiên nhiên với các nhãn hiệu chủ lực được thị trường ưa chuộng như: Sữa bắp Thái Sơn, Mủ trôm Nha đam Thái Sơn, Sữa hạt sen, Sữa gạo lứt, Trà sữa Ciao, Matcha trà sữa Ciao, .v.v. Qua gần 10 năm hình thành và phát triển, Công ty TNHH Thực Phẩm Thái Sơn hiện có 02 nhà máy đạt chứng nhận HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points), hoạt động với dây chuyền công nghệ khép kín với hơn 400 nhân sự, Trung tâm Điều Hành và Hệ thống 37 cửa hàng phân phối rộng khắp 24 quận huyện trực thuộc Tp.Hồ Chí Minh và các tỉnh Miền Đông, Miền Tây Nam Bộ.