Mô tả công việc
A dynamic and enthusiastic salesperson, ready to join our sales team in Hanoi, Vietnam. The candidate must be a Vietnamese native, fluent in English, eager to work with international clients in a friendly and great company, and passionate about sharing their love for the country and travel.
★ Searching for and developing new clients through the internet, managing, and developing the assigned client portfolio.
★ Communicating with B2B/direct clients, meeting their demands and requirements via social networks (such as Whatsapp, Skype, etc.), email, or phone.
★ Understanding how clients think and adapting your ideas to suit their individual needs.
★ Performing calculations and sending quotations.
★ Creating tour programs based on client requests and adhering to the Sales Department's procedures.
★ Advising clients and staying up-to-date with market news and upcoming products.
★ Collaborating with departments such as operations and accounting to follow up and ensure the completion of created tour programs.
★ Collecting marketing documents and providing additional information to clients (about the destination and the products) to boost sales.
★ Attending team meetings, training sessions, and inspection trips.
★ Continuously improving based on feedback.
Yêu cầu công việc
⮚ Vietnamese candidates only
⮚ At least 1-2 years experienced in Sales inbound travel is required
⮚ Excellent spoken and written in English
⮚ Highly motivated and target driven with a proven track record in sales
⮚ Excellent selling, communication and negotiation skills
⮚ Relationship management skills and openness to feedback
⮚ Mastery of Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
⮚ Able to work under high pressure
⮚ Want to work as part of a small team with a desire to succeed and willing to learn
⮚ Experience in Luxury Travel is a bonus (but not required)
Quyền lợi được hưởng
● Opportunities to travel to many places both domestically and internationally.
● High income, including: basic salary + sales commission + project bonuses (commensurate with your true abilities).
● Regular company parties, with daily afternoon snacks such as yogurt, fruits, cakes, etc.
Training and Development:
● The company provides opportunities and support for participation in training programs to enhance skills.
● Opportunities to take on challenging tasks, fully utilize your abilities, and advance in your career.
Healthcare:
● Social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the law.
● Gifts and visits for special occasions such as birthdays, weddings, funerals, and illness.
Dược sỹ Arinobu Fukuhara thành lập Shiseido sau một chuyến chu du từ châu Âu năm 1872, tại quận Ginza – trung tâm thời trang và văn hóa của Nhật Bản. Cái tên “Shiseido” thể hiện quyết tâm của nhà sáng lập nhằm tạo ra những giá trị mới sẽ có lợi cho người dân trong cuộc sống của họ.
Shiseido khởi nghiệp là một công ty dược phẩm đầu tiên ở Nhật Bản được xây dựng theo phong cách châu Âu, ở thời điểm mà các loại dược phẩm thảo mộc là mặt hàng bán rất chạy.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2009
Mission
- Ở tuổi 23 và là Trưởng Dược Sĩ Hải quân Nhật Bản, Arinobu đã cảm thấy không hài lòng với những loại thuốc có sẵn. Ông hợp tác với một số đồng nghiệp của mình và lên đường tìm kiếm một sự thay thế - một lối suy nghĩ khác về cách chăm sóc sức khỏe - mang phong cách phương Tây. Cảm hứng của họ rất cao quý: "Dùng mọi thứ và bất kỳ thứ gì tốt đẹp trên thế giới này và sử dụng chúng để tạo ra những điều mới mẻ."
- Hơn 140 năm sau, Shiseido tiếp tục hợp nhất các triết lý và đổi mới của phương Đông và phương Tây để cùng dẫn lối cho nguồn cảm hứng làm đẹp, đặc biệt là về vẻ đẹp tinh thần Nhật Bản đối với phụ nữ trên toàn cầu.
- Chúng tôi tin rằng vẻ đẹp có thể được tìm thấy ở mọi nơi, trong mọi thứ và ở mỗi người, và chúng tôi tin rằng vẻ đẹp sâu sắc hơn những gì chúng ta có thể dễ dàng nhìn thấy. Vẻ đẹp là xúc cảm được sẻ chia: nó đa dạng, và thống nhất. Khi chúng ta cảm thấy xinh đẹp và tự tin, chúng ta được truyền cảm hứng để tạo ra sự khác biệt tích cực với cuộc sống của tất cả mọi người. Bằng sự đồng cảm, vẻ đẹp là nguồn sức mạnh tối thượng của lòng tốt. Và vẻ đẹp thực sự được tạo ra bởi tâm huyết.
Review Shiseido VietNam
Văn hóa công ty tốt, ban lãnh đạo tốt, chuyên nghiệp, bữa trưa miễn phí và có nghỉ giai lao ngắn(ID)
Công ty chuyên nghiệp, thoải mái, linh hoạt và được thử nghiệm mẫu sản phẩm miễn phí (ID)
Họ thực sự thân thiện, vui tính, nhiệt tình