Mô tả công việc
Under the general guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing, and adhering to policies and procedures as meted out by the designated hotels. Participate in sales activities and events and assist Sales Manager in successful achievement of budget in forecasted room revenues in accommodation and other revenue generation areas.
RESPONSIBILITIES:
- Work with Sales Manager plan sales strategy and implement tactics to achieve budget.
- Sell all facets of the hotel.
- Establish new business and maintain existing business accounts through the preparation and execution of action plans.
- Convert sales leads.
- Handle accounts/prospects jointly with senior positions.
- Solicit and close business according to established parameters.
- Conduct familiarizations and site inspections.
- Maintain a regular sales call pattern.
- Monitor competitive set and communicate tactical changes to Manager.
- Attend regular meetings.
- Entertain prospects and existing key accounts with the view to sustain business and generate further sales.
- Report as required on sales activities and successes.
- Participate in conducting client interviews.
- Monitor competitor activities.
- Build profile in market place.
- Assesses sales and marketing data.
- Assist Sales Manager with collateral distribution and direct mail campaigns.
- Develop and maintain contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/Convention Bureau travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel Business.
- Work in line with business requirements.
Yêu cầu công việc
- University degree in Economics, Business Administration, Marketing or equivalent.
- Priority is given to candidates with experience in tourism sales, especially experience working at 4-5 star hotels.
- Flexible, able to integrate quickly, build good relationships.
- Dynamic, confident, good communication.
- Priority is given to candidates with the ability to communicate in English or Korean
- Proficient in office software.
Quyền lợi được hưởng
- Working for a Korean corporation, at the super beautiful TIMES TOWER office, Le Van Luong, Hanoi.
- Regime: Salary + bonus + Service fee
- Support for gas, phone, lunch
- Relatives' regime: 20% discount when staying and using services at 4-star resorts according to international standards
- Holidays, leave according to state regulations
- Other regimes according to law
Dược sỹ Arinobu Fukuhara thành lập Shiseido sau một chuyến chu du từ châu Âu năm 1872, tại quận Ginza – trung tâm thời trang và văn hóa của Nhật Bản. Cái tên “Shiseido” thể hiện quyết tâm của nhà sáng lập nhằm tạo ra những giá trị mới sẽ có lợi cho người dân trong cuộc sống của họ.
Shiseido khởi nghiệp là một công ty dược phẩm đầu tiên ở Nhật Bản được xây dựng theo phong cách châu Âu, ở thời điểm mà các loại dược phẩm thảo mộc là mặt hàng bán rất chạy.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2009
Mission
- Ở tuổi 23 và là Trưởng Dược Sĩ Hải quân Nhật Bản, Arinobu đã cảm thấy không hài lòng với những loại thuốc có sẵn. Ông hợp tác với một số đồng nghiệp của mình và lên đường tìm kiếm một sự thay thế - một lối suy nghĩ khác về cách chăm sóc sức khỏe - mang phong cách phương Tây. Cảm hứng của họ rất cao quý: "Dùng mọi thứ và bất kỳ thứ gì tốt đẹp trên thế giới này và sử dụng chúng để tạo ra những điều mới mẻ."
- Hơn 140 năm sau, Shiseido tiếp tục hợp nhất các triết lý và đổi mới của phương Đông và phương Tây để cùng dẫn lối cho nguồn cảm hứng làm đẹp, đặc biệt là về vẻ đẹp tinh thần Nhật Bản đối với phụ nữ trên toàn cầu.
- Chúng tôi tin rằng vẻ đẹp có thể được tìm thấy ở mọi nơi, trong mọi thứ và ở mỗi người, và chúng tôi tin rằng vẻ đẹp sâu sắc hơn những gì chúng ta có thể dễ dàng nhìn thấy. Vẻ đẹp là xúc cảm được sẻ chia: nó đa dạng, và thống nhất. Khi chúng ta cảm thấy xinh đẹp và tự tin, chúng ta được truyền cảm hứng để tạo ra sự khác biệt tích cực với cuộc sống của tất cả mọi người. Bằng sự đồng cảm, vẻ đẹp là nguồn sức mạnh tối thượng của lòng tốt. Và vẻ đẹp thực sự được tạo ra bởi tâm huyết.
Review Shiseido VietNam
Văn hóa công ty tốt, ban lãnh đạo tốt, chuyên nghiệp, bữa trưa miễn phí và có nghỉ giai lao ngắn(ID)
Công ty chuyên nghiệp, thoải mái, linh hoạt và được thử nghiệm mẫu sản phẩm miễn phí (ID)
Họ thực sự thân thiện, vui tính, nhiệt tình