Các phòng ban đang tuyển dụng tại Elitez Asia VN

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Elitez Asia VN

Cập nhật 06/05/2025 18:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Elitez Asia VN
[HN] Customer Support Team Lead (MS Azure)
Elitez Asia VN
24 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/04/2025
Hạn nộp hồ sơ: 08/05/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Position: CUSTOMER SUPPORT TEAM LEAD (MS AZURE)


Location: Dong Da Dist, Hanoi


Work hours: Available to work night shifts


Salary: From 30,000,000 VND GROSS excluding night shift allowances (a 30% bonus on gross salary for working hours), meal allowances, and other bonuses.


Responsibilities:

**Business management:

  • Make sure the team meets MS KPI.
  • Make sure the team follows the compliance and security policies.
  • Offer non-technical training (including but not limited to business processes, case handling skills, telephone, and email skills, out-of-office processes, leave procedures, and demission procedures) to help the new members to get familiar with the process and tools.
  • Review cases daily and find out the problems to make sure customer issues are well resolved.
  • Follow up on the progress of each case in time to ensure effective actions are taken.
  • Find out the root cause of cases that customers are not satisfied with and do the analysis to make improvement.
  • Participate in internal weekly and monthly Business Review Meetings to present operational results and action plans.
  • Collect data and create reports to meet business needs.

**Managing Collaborative Activities:

  • Collaborate on cross-group and cross-product issues by working with resources from other groups to solve customer problems. Help drive cases with the highest priorities by working with managers, engineers, and other stakeholders.
  • Work with Microsoft to get effective support on critical and complex issues.

**Business Communication:

  • Maintain good business relationships with customers.
  • Participate in customer-facing business review meetings to gather feedback and resolve issues.
  • Drive the negotiation, creation, execution and modification of business processes and procedures.


Qualifications:

  • Proficient in English (4 skills)
  • Willing to work rotating night shifts.
  • At least 2 years of experience in the same role in the BPO industry.
  • Excellent team leadership skills, able to unite the team, and help team members maximize their strengths and improve their weaknesses.
  • Good process and risk management skills can ensure that the performance of the team is stable and continuously improved.
  • Have a sense of community and responsibility, be able to align the policy of team, good at management and communication of employees, and be willing to make additional contributions for the team.
  • Excellent presentation skills.
  • Excellent customer service awareness.
  • Ability to train and mentor, experience in quality monitoring and improvement.


Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Elitez Asia VN
Elitez Asia VN Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
25/1 Đ. Nguyễn Bỉnh Khiêm, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Công Ty TNHH Elitez Á Châu Việt Nam có mã số thuế 0317747062, do ông/bà Nguyễn Thị Bích Thảo làm đại diện pháp luật, được cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh ngày 22/03/2023.

Công ty có ngành nghề kinh doanh chính là "Hoạt động của các trung tâm, đại lý tư vấn, giới thiệu và môi giới lao động, việc làm", do Chi cục Thuế Quận 1 quản lý.


Những nghề phổ biến tại Elitez Asia VN

Bạn làm việc tại Elitez Asia VN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Elitez Asia VN

Elitez Asia VN

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo