Mô tả công việc
• Be the key coordinator in organizing Corporate Social Responsibility activities.
• Book advertorials on newspapers & magazines.
• Be in charge of Social Media (Facebook/ You tube).
• Be in charge of Social Media Crisis Management.
• Support Marketing team in PR Campaign.
• Prepare materials for interviews and talk shows on TV.
• Establish, maintain and develop strong relationships with traditional media.
• Be in charge of press release (translation media report).
• Organize media reception, media tour.
• Assist to draft holding statements in case of crisis or emergency.
• Planning, developing and implementing communication annual plan.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Dynamic and professional working environment.
- Meal on duty.
Yêu cầu công việc
- Prior experience of minimum 1 year
- Must be able to fluently speak, read, write and understand English language used in the workplace.
- Leadership skills
- Management skills
- Organizational & time management skills
- Analytical and numerical skills
- Professionalism
- Communication skills (written/verbal)
Yêu cầu hồ sơ
Tại Frasers Hospitality, thương hiệu đặc trưng của chúng tôi về các dịch vụ đổi mới và nhiều cơ sở vật chất toàn diện đã góp phần tạo nên thành công của chúng tôi trong việc đưa Frasers trở thành một trong những công ty quản lý căn hộ dịch vụ có thương hiệu hàng đầu.
Từ những bất động sản hàng đầu tại Singapore, Frasers đã mở rộng và hiện có mặt tại các thành phố cửa ngõ lớn như: Bahrain, Bangkok, Bắc Kinh, Budapest, Thành Đô, Doha, Dubai, Edinburgh, Glasgow, Hà Nội, Hồng Kông, Istanbul, Jakarta, Kuala Lumpur , London, Manila, Melbourne, Nam Kinh, New Delhi, Osaka, Paris, Seoul, Thượng Hải, Thâm Quyến, Singapore, Tô Châu, Sydney, Thiên Tân, Bangalore, Quảng Châu, Perth, Vô Tích, Chennai.