- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Good View có hơn 30 năm kinh nghiệm trong việc cung cấp các giải pháp sản xuất nhựa chất lượng cao từ Thiết kế và kỹ thuật sản phẩm, Quản lý dự án, Chế tạo công cụ, Đúc nhựa tùy chỉnh, Trang trí, Lắp ráp sản phẩm, Kho bãi và Hậu cần.
Chúng tôi đang phục vụ các nhà sản xuất sản phẩm nổi tiếng toàn cầu từ nhiều ngành công nghiệp như Dụng cụ điện, Dụng cụ làm vườn, Hàng điện tử, Thiết bị gia dụng nhỏ, Thiết bị làm sạch, Điện và điện tử công nghiệp, Công nghiệp ô tô và vệ sinh từ ba cơ sở sản xuất của chúng tôi đặt tại cơ sở sản xuất phía Nam Trung Quốc trung tâm Đông Quản và 1 cơ sở sản xuất ở miền Nam Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, nghỉ phép năm theo luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Good View có kinh nghiệm trong việc cung cấp các giải pháp sản xuất nhựa chất lượng cao từ Thiết kế và kỹ thuật sản phẩm, Quản lý dự án, Chế tạo công cụ, Đúc nhựa tùy chỉnh, Trang trí, Lắp ráp sản phẩm, Kho bãi và Hậu cần được thành lập năm 2020
Mission
- Tại Good View, chúng tôi cố gắng xây dựng mối quan hệ lâu dài với khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất để đáp ứng nhu cầu của họ. Đạo đức làm việc của chúng tôi dựa trên giá trị và sự tin tưởng. Nền tảng này đã phục vụ chúng tôi tốt trong suốt nhiều năm và tiếp tục là động lực thúc đẩy thành công của chúng tôi!
- Với nhà máy mới tại Việt Nam, chúng tôi đang tìm kiếm những đồng nghiệp sáng tạo và có tư duy hợp tác tốt để cùng chúng tôi tham gia vào hành trình phát triển kinh doanh tại Việt Nam.