Mô tả công việc
Administration
• Record and transcribes minutes of meetings.
• Type correspondence, memorandums, circulars, reports etc.
• Opens/dispatches mail relative to the department.
• Input in the computer specific data when requested.
• Arrange appointments / meetings for FOM and remind of appointments and meetings.
• Keep Department files in good order.
• Maintain professional business confidential.
• Performs other related duties as directed by the FOM.
• Perform and follow up on special projects under supervision of FOM.
• Follow up on daily activities of Front Office upon request of FOM.
• Establishes effective employee relations, maintains the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of section and employees.
Training and Human Resources Management
• Manage the monthly attendant record of FOM
• Combine monthly Smart duty roster for Front Office department
• Monthly send out Training Calendar of the following month
• Update SOPs for department in need and ensure the following of department
Accor Live Limitless Champion
• Review daily member check-out reports and take corrective actions if necessary
• Handle all guest’s enquiries relating to loyalty program
• Conduct ALL trainings for internal department, send updates of the program to concerned department
• Review monthly ALL invoice and spot check to identify any fraudulent
Task list
• Daily check rebate files, credit request files, no show files
• Weekly supervise AllSafe cleaning schedules for Front Office and coordinate the works
• Weekly combine Smart duty roster for all sections and send to Talent and Culture’s officer
• Monthly combine and check Upsell incentive report, Accor Plus hotel sales incentive report, and no-show report
• Monthly combine JV meeting’s presentation slides
• Monthly combine and update Front Office Manning and Vacation Chart.
Miscellaneous
• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.
• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit card with discounted rates in Accor Hotels worldwide + other offers.
Talent development through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within the property, the company and across the world!
Contribute and make a difference to the Metropole community and to the city through our social responsibility activities, such as Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Minimum 3 year experience in the same position
Yêu cầu hồ sơ
Handong E&C là công ty xây dựng tổng hợp có trụ sở tại Việt Nam. Chúng tôi cung cấp các giải pháp toàn diện và thể hiện sự xuất sắc quốc tế bằng công nghệ kỹ thuật xuất sắc dựa trên toàn cầu hóa.
Chúng tôi hiện đang triển khai các dự án bao gồm cơ sở công nghiệp, cơ sở hạ tầng dân dụng, công trình xây dựng, phát triển đô thị tại 8 thành phố ở Việt Nam và Campuchia. Handong E&C xây dựng giá trị cho khách hàng bằng cách cung cấp dịch vụ chất lượng cao, tiêu chuẩn quốc tế và quản lý chuyên nghiệp. Chúng tôi chia sẻ ý tưởng và hợp tác với khách hàng để tìm ra chiến lược phù hợp nhất trong các dự án, đồng thời tiếp tục nghiên cứu các cách sử dụng thời gian và vốn của khách hàng một cách hiệu quả. Với mô hình kinh doanh độc đáo, chúng tôi mong muốn trở thành công ty xây dựng quốc tế hàng đầu tại Đông Nam Á.
Đội ngũ chuyên nghiệp của chúng tôi được dành riêng để cung cấp dịch vụ chất lượng cao nhất. Chúng tôi tối đa hóa chất lượng trong khi giảm thiểu chi phí vì chúng tôi tin tưởng mạnh mẽ rằng việc phát triển đúng cách và cung cấp giải pháp phù hợp là con đường nên đi. Chúng tôi cố gắng hoàn thành các dự án xây dựng một cách khéo léo đồng thời bảo vệ khách hàng của mình khỏi mọi thay đổi nhanh chóng do môi trường kinh tế toàn cầu gây ra.
Để phù hợp với phương châm của Handong E&C: "Chúng tôi xây dựng các giải pháp", chúng tôi sẽ tiếp tục lịch sử nâng cao giá trị dựa trên kiến thức và công nghệ vượt trội.