Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
Handong E&C là công ty xây dựng tổng hợp có trụ sở tại Việt Nam. Chúng tôi cung cấp các giải pháp toàn diện và thể hiện sự xuất sắc quốc tế bằng công nghệ kỹ thuật xuất sắc dựa trên toàn cầu hóa.
Chúng tôi hiện đang triển khai các dự án bao gồm cơ sở công nghiệp, cơ sở hạ tầng dân dụng, công trình xây dựng, phát triển đô thị tại 8 thành phố ở Việt Nam và Campuchia. Handong E&C xây dựng giá trị cho khách hàng bằng cách cung cấp dịch vụ chất lượng cao, tiêu chuẩn quốc tế và quản lý chuyên nghiệp. Chúng tôi chia sẻ ý tưởng và hợp tác với khách hàng để tìm ra chiến lược phù hợp nhất trong các dự án, đồng thời tiếp tục nghiên cứu các cách sử dụng thời gian và vốn của khách hàng một cách hiệu quả. Với mô hình kinh doanh độc đáo, chúng tôi mong muốn trở thành công ty xây dựng quốc tế hàng đầu tại Đông Nam Á.
Đội ngũ chuyên nghiệp của chúng tôi được dành riêng để cung cấp dịch vụ chất lượng cao nhất. Chúng tôi tối đa hóa chất lượng trong khi giảm thiểu chi phí vì chúng tôi tin tưởng mạnh mẽ rằng việc phát triển đúng cách và cung cấp giải pháp phù hợp là con đường nên đi. Chúng tôi cố gắng hoàn thành các dự án xây dựng một cách khéo léo đồng thời bảo vệ khách hàng của mình khỏi mọi thay đổi nhanh chóng do môi trường kinh tế toàn cầu gây ra.
Để phù hợp với phương châm của Handong E&C: "Chúng tôi xây dựng các giải pháp", chúng tôi sẽ tiếp tục lịch sử nâng cao giá trị dựa trên kiến thức và công nghệ vượt trội.