Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Working Location:Nha Trang City
Job Summary and Mission
This job contributes to Starbucks success by assisting the store manager in executing store operations during scheduled shifts. This job deploys partners and delegates tasks so that partners can create and maintain the Starbucks Experience for our customers. The incumbent is responsible for modeling and acting in accordance with Starbucks guiding principles.
Summary of Key Responsibilities
Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
- Maintains a calm demeanor during periods of high volume or unusual events to keep store operating to standard.
- Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.
- Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance.
- Contributes to positive team environment and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.
- Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer. Discovers and responds to customer needs.
- Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
- Executes store operations during scheduled shifts. Organizes opening and closing duties as assigned.
- Follows Starbucks operational policies and procedures.
- Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.
- Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
- Provides quality beverages for all customers by adhering to all recipe and presentation standards. Follows health, safety and sanitation guidelines for all products.
- Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.
Yêu Cầu Công Việc
Summary of Experience
- Customer service experience in a retail or restaurant environment
- 1 to 2 years experience with the smae position
Required Knowledge, Skills and Abilities
- Ability to direct the work of others
- Ability to learn quickly
- Effective oral communication skills
- Knowledge of the retail environment
- Strong interpersonal skills
- Ability to work as part of a team
- Ability to build relationships
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Thời gian thử việc: 90 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 48 tiếng 1 tuần
- Lương: Cạnh tranh
Handong E&C là công ty xây dựng tổng hợp có trụ sở tại Việt Nam. Chúng tôi cung cấp các giải pháp toàn diện và thể hiện sự xuất sắc quốc tế bằng công nghệ kỹ thuật xuất sắc dựa trên toàn cầu hóa.
Chúng tôi hiện đang triển khai các dự án bao gồm cơ sở công nghiệp, cơ sở hạ tầng dân dụng, công trình xây dựng, phát triển đô thị tại 8 thành phố ở Việt Nam và Campuchia. Handong E&C xây dựng giá trị cho khách hàng bằng cách cung cấp dịch vụ chất lượng cao, tiêu chuẩn quốc tế và quản lý chuyên nghiệp. Chúng tôi chia sẻ ý tưởng và hợp tác với khách hàng để tìm ra chiến lược phù hợp nhất trong các dự án, đồng thời tiếp tục nghiên cứu các cách sử dụng thời gian và vốn của khách hàng một cách hiệu quả. Với mô hình kinh doanh độc đáo, chúng tôi mong muốn trở thành công ty xây dựng quốc tế hàng đầu tại Đông Nam Á.
Đội ngũ chuyên nghiệp của chúng tôi được dành riêng để cung cấp dịch vụ chất lượng cao nhất. Chúng tôi tối đa hóa chất lượng trong khi giảm thiểu chi phí vì chúng tôi tin tưởng mạnh mẽ rằng việc phát triển đúng cách và cung cấp giải pháp phù hợp là con đường nên đi. Chúng tôi cố gắng hoàn thành các dự án xây dựng một cách khéo léo đồng thời bảo vệ khách hàng của mình khỏi mọi thay đổi nhanh chóng do môi trường kinh tế toàn cầu gây ra.
Để phù hợp với phương châm của Handong E&C: "Chúng tôi xây dựng các giải pháp", chúng tôi sẽ tiếp tục lịch sử nâng cao giá trị dựa trên kiến thức và công nghệ vượt trội.