Mô tả công việc
Leads the sales team in daily implementation of the sales strategy.
Ensuring awareness of current market conditions and efforts of competitive set and any new entrants.
Other Responsibilities:
• Understanding and ensuring continued update and implementation of the relevant policies, procedures and service delivery standards of the sales department
• Understanding and ensuring continued update and implementation of the human resources policies, procedures and code of discipline; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations
• Maintaining and promoting communication efficiency for general and work specific information, conduct of regular meetings and / or discussions on work activities, service delivery, and continuing work system improvement
• Monitoring the activities of the sales executives and coordinators while providing training and coaching in implementing effective reservation procedures; monitoring and evaluating team members’ performance to improve productivity and efficiency
Performing other related duties and functions assigned by the DOS.
Quyền lợi được hưởng
- Active, balance & professional working environment
- Productivity focus not time attendance
- Fun & playful internal activities
- Allowances
- Meal per day
- Uniform
- Full social insurance
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree in hotel and restaurant management, hospitality management, business management, marketing, or equivalent
• Excellent written and verbal communication skills in both Vietnamese and English, other languages a plus
• Strong leadership skills; good at coaching and empowering others
• Achieving business results and showcasing analytical thinking, concern for order and quality, customer service orientation and managing organizational resources; demonstrates high-level planning, organizing and coordinating, problem solving and judgment
• Strong in interpersonal relationships and conflict management, guest/client development, impact and influencing; active listening, understanding and responding to feedback and requests; is service-oriented and demonstrations teamwork and cooperation
• Ability to think critically, offer solutions, anticipate problems and provide action plan formulation and provide high level of attention to detail
• Embraces team and system diversities, organizational and team interrelationships at multiple levels
• Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications, Hotel operations systems and POS
• Managerial, numeracy, reporting, decision-making, problem solving
Yêu cầu hồ sơ
- Please send CV via Hotejob
Hanoi Family Medical Practice Là nhà cung cấp dịch vụ y tế thuộc sở hữu vốn của nước ngoài đầu tiên tại Việt Nam, FMP ngay từ những ngày đầu thành lập năm 1995 đã đạt tiêu chuẩn quốc tế trong hệ thống y khoa.
FMP Hà Nội cung cấp dịch vụ y tế hàng đầu, tiêu chuẩn quốc tế, với đội ngũ y bác sĩ đa khoa từ khắp nơi trên thế giới, bao gồm Israel, Việt Nam, Mỹ, Canada, Nhật, Pháp, Thụy Điển, Venezuela và Philippines. Chúng tôi sở hữu những trang thiết bị và công cụ chẩn đoán hiện đại, chúng tôi cũng có thể cung cấp dịch vụ y tế và cấp cứu toàn diện trên toàn lãnh thổ Việt Nam tới người Việt, người nước ngoài và khách hàng công ty. Nền tảng của chúng tôi là kinh nghiệm chuyên môn cùng phương pháp tiếp cận chuyên nghiệp, chuẩn mực, bảo mật và nhân ái.
Chúng tôi cung cấp dịch vụ cấp cứu, thăm khám tại nhà theo yêu cầu, và thăm khám với bác sĩ đa khoa hoặc chuyên gia tư vấn cho khách hàng của chúng tôi, bao gồm nhiều quốc tịch, là người cư trú hay khách du lịch đến với Việt Nam.