Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Assists in carrying out the daily activities of the Human Resource Office including recruitment, total compensation, and training and development.
- Additionally, he/she assists in delivering HR services that meet or exceed the needs of employees and enable business success; as well as ensuring compliance with all applicable laws, regulations and operating procedures.
CORE WORK ACTIVITIES
Assisting in Managing Recruitment and Hiring Process
• Assists in the interviewing and hiring of Human Resource employee team members with the appropriate skills, as needed.
• Assists in establishing and maintains contact with external recruitment sources.
• Attends job fairs and ensures documentation of outreach efforts in accordance with Human Resource Standard Operating Procedures.
• Networks with local organizations (e.g., Hotel Association and peers) to source candidates for current or future openings.
• Assists in monitoring candidate identification and selection process.
• Performs quality control on candidate identification/selection.
Assisting in Administering and Educating Employee Benefits
• Works with the unemployment services provider to respond to unemployment claims; reviews provider reports for accuracy and corrects errors.
• Assists with unemployment claim activity reports.
• Attends unemployment hearings and ensures property is properly represented, as needed.
Assisting in Managing Employee Development
• Assists with departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Ensures employees are cross-trained to support successful daily operations.
• Assists with coordination and facilitation of new hire orientation program to generate a positive first impression for employees and emphasize the importance of guest service in company culture.
• Ensures attendance by all new hires and participation of the leadership team in training programs
• Assists with ensuring departmental orientation processes are in place and employees receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
Other tasks of Training will be assigned
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• High school diploma or GED; 2 years experience in the human resources, management operations, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Human Resources, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Hệ thống nhà hàng TOKYO Deli được hình thành dựa trên sự hợp tác chặt chẽ giữa Công ty Okamura Foods – Japan (Công ty nổi tiếng tại Nhật trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến và phân phối các sản phẩm thủy hải sản tại Nhật Bản và Châu Âu) và công ty Cổ phần Thực phẩm Trung Sơn (có bề dày trên 15 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến và xuất khẩu hải sản cao cấp cho thị trường Nhật) . Nhờ áp dụng những phương pháp quản lý tiên tiến theo tiêu chuẩn ISO, HACCP, 5S và KAIZEN xuyên suốt từ khâu nhập nguyên liệu đầu vào đến quy trình chế biến và phục vụ, cũng như được hỗ trợ bởi hệ thống sản xuất và cung cấp nguyên vật liệu trên toàn Thế Giới, TOKYO Deli cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm ngon an toàn, có lợi cho sức khỏe với giá rất hợp lý. Thực đơn của TOKYO Deli có nhiều món ăn phong phú, đặc sắc và rất ngon miệng do chính các chuyên gia người Nhật chế biến theo đúng hương vị Nhật Bản. Thực đơn luôn được định kỳ bổ sung và thay đổi nhằm giới thiệu cho khách hàng nhiều hơn nữa những món ăn truyền thống của Nhật. TOKYO Deli hiện có hệ thống mạng lưới nhiều nhà hàng cao cấp và không ngừng mở rộng thêm nhiều nhà hàng tại Việt Nam. Tại TP HCM, có 13 nhà hàng, tại Hà Nội có 3 nhà hàng cung cấp và phục vụ các món ăn truyền thống của Nhật Bản.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Tokyo Deli
chưa thật hoàn hảo nhưng đó là một công việc cũng rất tốt
Hạn chế công việc dành cho nữ giới
Cung cấp thực phẩm Nhật Bản đích thực và nơi làm việc vui vẻ