Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Digital marketing manager is responsible for the digital marketing strategy and roll out of the company’s digital marketing activities to achieve set objectives. The DMM runs the day-to-day management of projects and tasks and ensures that they are completed successfully. The DMM manages social media campaigns, content calendars, maintain the company's website on his/her own or with the support of external partners. He/She is on top of measuring the effectiveness of various marketing activities and an integral part in corporate projects to develop the tech stack of the company continuously.
· Plan and execute all digital marketing, including SEO/SEM, marketing database, email, social media and display advertising campaigns
· Managing of the website (content, landing pages, analytics, tracking) and working closely with the digital marketing agency to monitor and improve its performance
· Management of the E-Mail marketing and the performance measuring of it
· Design, build and maintain our social media presence incl. the company content strategy
· Measure and report performance of all digital marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPIs)
· Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights
· Plan, execute, and measure experiments and conversion tests
· Utilize strong analytical ability to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points. Instrument conversion points and optimize user funnels
· Manage and collaborate with agencies and other digital partners
· Evaluate emerging technologies.
Yêu Cầu Công Việc
· Bachelor’s degree (or equivalent) in digital marketing or related field.
· Can show designated certificates in areas of digital marketing expertise (f.e. web, SEA, Content, ..)
· Min. 04-05 years’ professional experience in a digital marketing manager role with a Proven success in developing and the execution of digital marketing activities
· Very good in experience in email-marketing (newsletter, campaigns, data management)
· Experience in the set up and management of SEA (and social Ads) with the necessary experience in keyword research/management for SEA and SEO.
· Deep knowledge of webpage design principles, UX, content management and most common digital marketing and performance monitoring software
· Experience and understanding of content production and publishing (photo, video)
· Having a tendency towards perfection and an affinity for luxury products
· Very good communication skills in English is a must
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Heritage Line, được thành lập năm 2009, là nhà điều hành du thuyền độc đáo có trụ sở tại Sài Gòn, Việt Nam. Đối với những vị khách đến từ khắp nơi trên thế giới, chúng tôi cam kết sâu sắc trong việc tạo ra những chuyến đi tinh tế dọc theo những tuyến đường thủy hấp dẫn và mê hoặc nhất ở Đông Nam Á. Chúng tôi mong muốn đảm bảo rằng những trải nghiệm trên hành trình của chúng tôi mang lại những kỷ niệm chân thành, không thể xóa nhòa và tồn tại suốt đời.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Là sở hữu tư nhân, chúng tôi nhiệt tình thiết kế, đóng và trang bị các con tàu của mình, làm việc với những bộ óc sáng tạo và các đối tác đóng tàu. Những con tàu sang trọng, mang phong cách cổ điển của chúng tôi là một phần mang tính biểu tượng và không thể thiếu trong sự đánh giá cao cũng như nhiệt huyết của Heritage Line đối với hoạt động du ngoạn trên sông.