Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a)In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
SPECIAL REQUIREMENTS
- Willing to work overtime (out of office hours, weekend, break days) to finish tasks assigned
- Go to business trip as required
- Joining some other Projects as required
WORKING ADDRESS
52 Trường Sơn, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp Hồ Chí Minh
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 60
- Lương: Cạnh tranh
Heritage Line, được thành lập năm 2009, là nhà điều hành du thuyền độc đáo có trụ sở tại Sài Gòn, Việt Nam. Đối với những vị khách đến từ khắp nơi trên thế giới, chúng tôi cam kết sâu sắc trong việc tạo ra những chuyến đi tinh tế dọc theo những tuyến đường thủy hấp dẫn và mê hoặc nhất ở Đông Nam Á. Chúng tôi mong muốn đảm bảo rằng những trải nghiệm trên hành trình của chúng tôi mang lại những kỷ niệm chân thành, không thể xóa nhòa và tồn tại suốt đời.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Là sở hữu tư nhân, chúng tôi nhiệt tình thiết kế, đóng và trang bị các con tàu của mình, làm việc với những bộ óc sáng tạo và các đối tác đóng tàu. Những con tàu sang trọng, mang phong cách cổ điển của chúng tôi là một phần mang tính biểu tượng và không thể thiếu trong sự đánh giá cao cũng như nhiệt huyết của Heritage Line đối với hoạt động du ngoạn trên sông.