Mô tả công việc
1. Maintain and promote a team work environment with effective and clear communication amongst co-workers.
2. Ensure best client service is being made available through communication amongst the team, cross training within the department and appropriate office coverage.
3. Works with sales managers to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
4. Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the DOS.
5. Set example through professional, friendly attitude towards clients and co-workers, timely response to clients and co-workers needs and observance of sales office standard.
6. Ensure hotel meets or exceeds budgeted goals.
7. Utilize company profile database to determine geographic areas for travel agent calls while maintaining top and existing travel agent accounts.
8. Organize travel agent month and travel agent appreciation rates for slow months.
9. Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
10. Creating a focus on attracting new business.
11. Attending and contributing to the monthly sales strategy meeting
12. Updating and owning the sales strategy & sales plan with the Director of Sales and Marketing.
13. Leads on-property sales functions to build long-term, value-based customer relationships that enable achievement of hotel sales objectives.
14. Recommends monthly room nights target goals for sales team members.
15. Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
16. Develop and send informative press releases to targeted lists highlighting all activities and promotions.
17. Maintain and expand corporate incentive program via direct mail, personal visits etc.
18. Oversee and ensure the updating of rates, promotions on hotel website, OTA's (Online travel agents), GDS etc. without any rate parity.
19. Responsible for the training of sales managers and staff.
20. Follow and promote hotel standards with guests, co-workers.
21. Evaluates and drives the hotel’s participation in the various sales channels, Market Sales, Event Booking Centres, electronic lead channels, etc.
22. Monitors all day-to-day activities of direct reports.
23. Other tasks assigned by DOSM.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly and dynamic working environment.
- Service charge benefit during 02 months of probation.
- Full social insurance after 02 months of probation.
- 13th salary and other benefits.
- Working the international hospitality group.
Yêu cầu công việc
- At least 01 year of experience of the same position in international hotel/resort.
- Strong in Mice and Banquet is an advantage.
- Motivated to develop oneself.
- And committed to long-term work.
Yêu cầu hồ sơ
Heritage Line, được thành lập năm 2009, là nhà điều hành du thuyền độc đáo có trụ sở tại Sài Gòn, Việt Nam. Đối với những vị khách đến từ khắp nơi trên thế giới, chúng tôi cam kết sâu sắc trong việc tạo ra những chuyến đi tinh tế dọc theo những tuyến đường thủy hấp dẫn và mê hoặc nhất ở Đông Nam Á. Chúng tôi mong muốn đảm bảo rằng những trải nghiệm trên hành trình của chúng tôi mang lại những kỷ niệm chân thành, không thể xóa nhòa và tồn tại suốt đời.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Là sở hữu tư nhân, chúng tôi nhiệt tình thiết kế, đóng và trang bị các con tàu của mình, làm việc với những bộ óc sáng tạo và các đối tác đóng tàu. Những con tàu sang trọng, mang phong cách cổ điển của chúng tôi là một phần mang tính biểu tượng và không thể thiếu trong sự đánh giá cao cũng như nhiệt huyết của Heritage Line đối với hoạt động du ngoạn trên sông.