Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Management
- Overall control HR & Admin operation. , Update legal documents related to labor law.
2. Administration - office
- Organize the implementation of office administrative work, clerical, communication and information confidentiality in the company.
- Managing corporate legal records.
- Support for Board of Directors in handling administrative procedures, local administrative issues (labor registration, temporary residence registration, ...).
3. Human Resources:
- Develop, update information, draft and complete documents, processes, regulations, policies, ... and control the implementation.
- Maintain the implementation of the rules and regulations of the employees in the company, creating a professional and safe working environment.
- Checking monthly payroll, payslip make annual reports
- Handling of industrial relations issues.
- Carry out disciplinary measures for employees disciplinary violations.
- Stand out directly or coordinate with relevant departments to resolve internal conflicts, labor disputes, ...
4. Recruitment / training / policy
- Ensuring human resource needs for all departments in the company.
- Develop, update, review, and follow up company policy, procedure and regulation.
- Ensure that the labor contract and documents related to labor relations are established in accordance with the provisions of law, kept and ready for reference when necessary.
5. Security, labor safety, fire prevention and labor hygiene:
- Monitor and activities on health, safety and environment affairs.
- Work with authorities to solve problems related to labor, occupational safety, labor hygiene, environmental sanitation and fire safety, ...
6. Be in charge of implementation of customer assessments:
- Establish, implement and maintain a system of compliance with standards according to the minimum requirements of social responsibility for suppliers of customers.
- Carry out inspections and preparations for customers to come to assess the factory.
- Contact, reply to customer emails, make reports, fill out forms according to customer requirements.
- Establish and draft procedures and policies according to Vietnamese law, according to factory reality, accordingto customer requirements.
- Be in charge of receiving customers to assess aspects of social responsibility, labor, environmental health and safety.
- Plan training and organize training sessions for employees on customer standards, labor laws, fire prevention, first aid, medical examination and treatment, etc.
7. Detailed jobs will be discussed more in interview.
Yêu Cầu Công Việc
- Education : Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related
- Good English (4 skills) and computer skills
- Good organizational skills and attention to detail., Strong analytical and problem-solving and leadership skills.
- Careful, honest, agile, proactive, good negotiator, good communicator, able to work in a team, work independently.
- 5 years of experience in admin & HR and complaince manager, preferably in the backpack, bag or garment industry.
- Sex : Female / Age : 35 up ( từ 35 tuổi trở lên)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 35 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2019 tại Singapore, Homebase là một trong những công ty Proptech hàng đầu Đông Nam Á. Homebase cung cấp các sản phẩm mang tính cách mạng, có thể truy cập được để trao quyền cho chủ nhà mua, bán và sở hữu nhà theo những cách phù hợp nhất với họ. Tầm nhìn của chúng tôi là hiện thực hóa giấc mơ sở hữu nhà của mỗi cá nhân ở Đông Nam Á.
Homebase được hỗ trợ bởi các nhà đầu tư và đối tác hàng đầu trên thế giới. Các nhà đầu tư và đối tác của chúng tôi bao gồm nhưng không giới hạn ở các tổ chức tài chính lớn toàn cầu (Ngân hàng Shinhan, Emles, ACE và Company), quỹ đầu tư mạo hiểm và quỹ đầu tư tư nhân hàng đầu (Y Combinator, Goodwater Capital, VinaCapital, Partech, v.v.) và các quỹ đầu tư thành công. doanh nhân và nhà đầu tư thiên thần (người sáng lập và giám đốc điều hành của các công ty đột phá như Divvy Homes, PropertyGuru, Zerodown và Opendoor).
Đội ngũ quản lý của chúng tôi đến từ các công ty và tổ chức đa quốc gia ưu tú (McKinsey & Company, Goldman Sachs, Grab, Linkedin, Đại học Pennsylvania, Harvard, Caltech) và bao gồm các chuyên gia đa dạng về tư vấn tài chính, bất động sản, tư vấn quản lý, thị trường vốn. , Và công nghệ. Ban cố vấn của Homebase bao gồm những người sáng lập và điều hành của một số công ty công nghệ và proptech thành công và có tốc độ tăng trưởng cao nhất ở Đông Nam Á, bao gồm Alibaba, Lazada, 99.co, PropertyGuru và Zalora.
Trụ sở chính của Homebase đặt tại Thành phố Hồ Chí Minh. Chúng tôi hoạt động ở hầu hết các thành phố lớn ở Việt Nam cũng như các khu vực tỉnh lẻ nhỏ hơn ở Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
Hiện thực hóa giấc mơ sở hữu nhà của mỗi cá nhân ở Đông Nam Á.
Review Homebase
Công ty cho mình được làm nhiều scope từ finance đến accounting, dù mình còn đi học nhưng vẫn tạo điều kiện work from home
Khối lượng công việc nhiều và hơi áp lực nhưng được học hỏi và rèn luyện kĩ năng khá tốt <3
Môi trường làm việc thoải mái, sếp Dep mình nhiệt tình