Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1.Operations duties
a.Merchandise management
-Supervise General Staff to ensure:
•Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
•All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
•Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
-Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
-Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
-Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
-Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
b.Non-merchandise management
-Supervise General Staff to ensure:
•Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
•Sales floor is kept clean & tidy.
•Fire safety procedure is carried out properly.
-Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
-Execute floor opening and closing
-Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
c.Customer service
-Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
-Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
-Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
-Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).
2.Sales and Profits
-Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
-Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
-Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
-Provide every day sales figure of concess counter for promoters
-Support cashier in return/exchange merchandise as required.
3.Manpower management
-Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
-Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
-Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
-Be responsible for General Staff’s performance.
-Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
-Regularly train and motivate subordinates in daily works.
-Identify potential staff for succession planning purposes.
-Build and promote teamwork spirit.
Yêu Cầu Công Việc
-Education: Colleage or Technical School graduate
-Good communication, problem solving and leadership skills
-Customer focused
-Self-disciplined with ability to work independently
-Good presentation and sales skill
-Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)
-Ability to communicate in English (verbal & written).
-Be able to work at shift & on Public holidays
-Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Cơ sở Sản xuất Bánh ngọt Hỷ Lâm Môn được thành lập vào tháng 10/1984. Ban đầu chỉ có một cửa hàng, đến nay chúng tôi đã có tám cửa hàng tập trung tại các khu dân cư đông đúc của Thành phố Hồ Chí Minh. Hàng năm, chúng tôi sản xuất khoảng 50 loại bánh mặn và trên 70 loại bánh ngọt khác nhau cùng rất nhiều loại bánh kem và bánh trung thu khác nhau.
Chúng tôi cũng là một trong những thương hiệu bánh được người tiêu dùng bình chọn là hàng Việt Nam chất lượng cao. Thành công đó có được là nhờ những phấn đấu không ngừng suốt 26 năm có mặt trên thị trường của tập thể quản lý, nhân viên và thợ làm bánh Hỷ Lâm Môn.Nhưng trên hết, chúng tôi mong muốn gởi đến Quý khách hàng lời cảm ơn chân thành nhất vì đã ủng hộ thương hiệu bánh Hỷ Lâm Môn trong suốt thời gian vừa qua. Chúng tôi tin tưởng với sự cố gắng của mình và sự ưu ái của Quý khách hàng, thương hiệu Hỷ Lâm Môn sẽ không ngừng lớn mạnh để phục vụ người tiêu dùng ngày càng tốt hơn.
Cùng với sự phát triển của xã hội, nhu cầu về sản phẩm và sức khỏe của con người ngày một nhiều hơn. Ngành bánh kẹo cũng nằm trong phạm vi đó, và để đáp ứng thêm những nhu cầu đó Hỷ Lâm Môn chính thức thành lập thêm 1 thương hiệu mới “L’amour”.L’amour được xây dựng lên từ sự ấp ủ nhiều năm của người sáng lập Hỷ Lâm Môn. Với mong muốn mang thêm 1 phong cách lãng mạn mang hơi thở Tây Âu đến với khách hàng.Đến với L’amour quý khách hàng sẽ cảm nhận hương vị ngọt ngào từ những chiếc bánh với phong cách thật độc đáo và nhiều loại bánh đa dạng để mọi người khám phá thưởng thức, đặc biệt là sự phục vụ thật chân thành và thân thiện của chúng tôi.
Với sự phát triển đó chúng tôi luôn tìm kiếm những ứng viên có phẩm chất, đạo đức tốt cùng chia sẽ và phát triển.