We are looking for 02 BDEs in Translation & Localization industry, focusing on Outreach activities. The primary task is to perform Outbound Lead Generation, including cold calling, cold emailing, social selling.
While Translation & Localization may not be a familiar sector, you still can be a great fit if you can tick as many as possible of the following elements (in the order of priority):
1. Global market
2. Online service
3. B2B model
Details are as follows:
- Generate new leads through outbound sales activities such as cold calling, email campaigns, social media outreach and referral channels
- Conduct sales calls to prospects and customers.
- Build and maintain a strong sales pipeline.
- Competitive compensation package: Base salary (Negotiate) + Attractive Commission.
- Year-end bonus, 13th-month salary, oversea summer trip.
- Annual health check, extra health insurance (Bao Viet care)
- Opportunity to work overseas when the company opens foreign offices.
- 12-16 annual leave days; 10 days of paid sick & carer’s leave.
- Bonding activities and fresh fruits every day.
- Other benefits in compliance with Labor Law.
- Excellent communication skills in English (both verbal & written) are a must.
- Proven experience in Outbound sales, preferably in B2B environment.
- Comfortable and experienced in working with global clients.
- At least 2-year working experience in any field.
- Previous sales experience in a service business, IT outsourcing, SaaS or Technology sales is a big advantage.
- Possess the following characteristics: Diligent (proactively pursuing the company mission with a high degree of energy and self-discipline to ensure daily activity); Coachable (the ability to absorb and apply coaching); Curious (the ability to understand a potential customer's context through research, effective questioning and listening)
Please send your CV to [email protected] with the title “GTE Localize_BDE_Your name”.
Only shortlisted candidates will be contacted.
Chúng tôi hiểu rõ bản chất của văn hóa Việt Nam để khuếch đại nó thông qua tất cả các hoạt động tiếp thị của mình và bảo lưu nó trong văn hóa nội bộ của công ty.
Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành một cơ quan thực sự định hướng giá trị, nơi sự sáng tạo và công nghệ được tích hợp thành công và có khả năng thực hiện tất cả các nền tảng truyền thông. Để đạt được điều đó, chúng tôi cố gắng đứng vững trong lĩnh vực của mình để dẫn đầu lĩnh vực tiếp thị dựa trên hiệu suất bằng cách cung cấp các giải pháp tiếp thị phù hợp và có thể đo lường được trong quá trình này.