Mô tả công việc
- Direct and manage all sales activities (reservations, events) to maximize revenue for the hotel.
- Prepare, implement, and compile data for the sales plan, monthly reports, annual sales and marketing budgets, and/or as required at any given time.
- Survey and analyze competitors, market trends, customer demand, and feedback to proactively adapt to actual business conditions.
- Develop new plans and programs, and evaluate the effectiveness of current plans and programs.
- Manage and direct all advertising and public relations activities of the hotel.
- Ensure recruitment, training, guidance, counseling, and appropriate development for team members.
- Manage performance issues within the Sales, Marketing, and Reservations teams.
- Maintain customer and employee satisfaction while ensuring competitiveness in the market and exceptional financial performance.
- Always represent the image of the hotel within the BRG Group system by demonstrating professional behavior and ensuring compliance with all hotel policies and procedures.
Quyền lợi được hưởng
Service charge (some units may have a service charge from the Pre-opening phase, to be covered by the Investor)
Lunch allowance
Phone allowance
Clothing allowance
Health insurance
Annual salary review
End-of-year bonus, averaging 2-3 months’ salary
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years of experience in the DOSM position at luxury hotel brands
- Degree in Business Administration, Hospitality, or Tourism
- English: Proficient in all 4 skills (listening, speaking, reading, writing)
Yêu cầu hồ sơ
- Submit your application on Hoteljob.vn.
Chúng tôi hiểu rõ bản chất của văn hóa Việt Nam để khuếch đại nó thông qua tất cả các hoạt động tiếp thị của mình và bảo lưu nó trong văn hóa nội bộ của công ty.
Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành một cơ quan thực sự định hướng giá trị, nơi sự sáng tạo và công nghệ được tích hợp thành công và có khả năng thực hiện tất cả các nền tảng truyền thông. Để đạt được điều đó, chúng tôi cố gắng đứng vững trong lĩnh vực của mình để dẫn đầu lĩnh vực tiếp thị dựa trên hiệu suất bằng cách cung cấp các giải pháp tiếp thị phù hợp và có thể đo lường được trong quá trình này.