Mô tả công việc
- Provide strategic direction and leadership across Front Office, Housekeeping, Spa, and Security departments, ensuring alignment with resort standards and objectives
- Master and optimize operational systems across all supervised departments to maximize efficiency and guest satisfaction
- Ensure optimal staffing levels and productivity based on business demands and seasonal fluctuations
- Champion exceptional guest service standards and lead by example in every customer interaction
- Drive revenue growth across all supervised departments through strategic planning and execution
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Highly skilled in overall Rooms operations
- Equipped with strong business acumen and proven ability to achieve ambitious business targets
- Proactive and detail-oriented, with a passion for delivering exceptional guest experiences
- Excellent at critical thinking and problem-solving, with proven ability to implement effective solutions
- Skilled at fostering collaboration and maintaining productive relationships across departments
Yêu cầu hồ sơ
Chúng tôi hiểu rõ bản chất của văn hóa Việt Nam để khuếch đại nó thông qua tất cả các hoạt động tiếp thị của mình và bảo lưu nó trong văn hóa nội bộ của công ty.
Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành một cơ quan thực sự định hướng giá trị, nơi sự sáng tạo và công nghệ được tích hợp thành công và có khả năng thực hiện tất cả các nền tảng truyền thông. Để đạt được điều đó, chúng tôi cố gắng đứng vững trong lĩnh vực của mình để dẫn đầu lĩnh vực tiếp thị dựa trên hiệu suất bằng cách cung cấp các giải pháp tiếp thị phù hợp và có thể đo lường được trong quá trình này.