Mô tả công việc
- To take over duties from previous shift
- To handle all inter-hotel, outside calls
- Take messages upon request; handle guest wake up calls
- Welcome guests upon arrival and check in according to established standards and procedures.
- To provide information and assist all guest.
- To take reservations and record them in reservation logbook, master booking file.
- Post all room charges without delay and note advance deposit in “room guest list”
- Fill in, update information in registration cards in database and file registration cards in folder.
- Be familiar with all room types and rates in the hotel and their availability status; up-sell whenever possible.
- Handle guest complaints promptly according to established procedures and then report to Supervisor/ Manager and record in guest comment to send it to Hotel Manager and Sale in daily report
- Send Daily report- daily occupancy, guest comment to Hotel Manager and Sale Department in shift (9am & 6pm).
- Send daily report – guest arrival and departure stay over FCC to Hotel Manager & Vice Chairman at 6PM
- Send newsletter, hotel promotion for all guest in guest database
- To handle all keys for guests as requested and keys for all department
- Check all the vouchers received by checking.
- Return passport, ID upon the guest check out
- Register temporary residence online for all in house guest
- Check and reply email booking
- To remember and use guest’s surnames whenever possible
- To attend meetings and trainings classes when required to
- It is strictly forbidden to make personal calls from the Switchboard /PBX/
- Maintain a well-groomed appearance and a tidy work area.
Quyền lợi được hưởng
Annual leave
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience.
- Can work under high pressure, team-work as well as independent-work.
- Be pro-active, creative, decisive, keen, and flexible in handling duties.
- Possess integrity and honesty
- Other skills:
- Good spoken and written English skills.
- Strong communication and interpersonal skills across all levels of the organization
- Teamwork spirit, flexibility, sense of responsibility and well-organized manner.
- Good computer skills and typing skills (including Microsoft Office capability)
Yêu cầu hồ sơ
Please attach your photo (3x4) to the resume and send to HR department.
Zalo: 0933 617 101
Working location: Petro House Hotel, 63 Tran Hung Dao Street, ward 1, Vung Tau City.
Nằm ngay tại trung tâm của Vũng Tàu, Petro House là một khách sạn kinh doanh boutique, chào đón cả khách kinh doanh và giải trí đến Vũng Tàu từ những năm 60. Được tân trang lại vào năm 2012, khách sạn vẫn giữ được nét quyến rũ của kiến trúc thuộc địa nguyên bản, với các cột và cửa sổ vòm. Các phòng nghỉ rộng rãi của cô đã được hiện đại hóa hoàn toàn, mang lại sự thoải mái, an toàn và kết nối. Khách sạn New Wings đạt tiêu chuẩn 4 sao sẽ khai trương vào tháng 9/2022. Bao gồm: Khách sạn với 80 phòng (Luxury Style), Spa, Fitness, E-casino, Sky bar, Pool bar, Nhà hàng với 200 slots, Coffee shop bên trong.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1997
Mission
Song song với sự hiện đại và mới mẻ của PETRO HOUSE (Boutique Hotel), công ty TNHH Tân Mê Kông vẫn còn một Petro House hotel. Với kiến trúc mang đậm màu sắc cổ điển, Petro House nhỏ bé, e ấp nằm trên con đường Trần Hưng Đạo sẽ đặc biệt dành cho những khách hàng yêu thích sự tĩnh lặng, tạm rời xa dòng chảy của cuộc sống hiện đại ngày nay.