Mô tả công việc
Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
Regularly update clients on new features and services.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships to expand new projects.
Manage and develop an organization&039;s strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu cầu công việc
Negotiate effective commercial terms and agreement.
Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
Possess the financial and business acumen to build compelling account- growth plans.
Graduation from University or above.
Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
Robust knowledge of the client/industry space.
Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
Consultative Business Development mentality and approach.
Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution- based services.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 00:50:02
La Veranda Resort Phú Quốc có 70 phòng nghỉ khu nghĩ dưỡng thiết kế theo lối kiến trúc Pháp được quản lý bởi tập đoàn Accor và là một trong những Resort 5 sao Quốc tế tốt nhất tại Phú Quốc. La Veranda được nhận nhiều giải thưởng quan trọng: “Traveller Choice resort 2017”, “Best Boutique resort 2017”, top 5 khách sạn hàng đầu Châu Á do Accor bình chọn …
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội theo quy định của pháp luật
- Bảo hiểm tai nạn ....
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Các hoạt động vui chơi, giải trí,
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2006, khu nghỉ dưỡng La Veranda - 70 phòng nơi đây đã từng đoạt giải thưởng resort sang trọng đầu tiên trên Đảo Phú Quốc
Mission
- Nằm ở vị trí trung tâm Dương Đông, La Veranda Resort Mgallery By Sofitel mang đến cho du khách những trải nghiệm khó quên về một hình ảnh lâu đài mang hình ảnh kiến trúc thuộc địa Pháp ngày xưa nằm cạnh biển. Với thiết kế kiến trúc và không gian riêng nơi đây đã tạo ra một phong cách đặc biệt gợi nhớ đến hình ảnh Đông Dương ngày xưa.