Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB OVERVIEW
We are seeking a skilled Graphic Designer and Photographer Specialist to join our Communication team. This role is responsible for capturing high-quality product and corporate imagery and develop materials for internal communation.
ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES
Product & Corporate Photography
- Coordinate photography schedules with related departments.
- Execute product photography shoots following established guidelines and standards.
- Create high-quality product images for website, e-commerce, and catalogs.
- Manage lighting setups and equipment for optimal product presentation.
- Process and edit raw images to meet quality standards.
- Manage photography equipment and photography setup.
- Photograph facility, meetings, and Company events/activities.
- Develop communication materials for company brochures, media kits, key messages, videos to ensure effective internal communication with employees.
- Continuously discover and implement new video editing technologies and industry best practices to maximize creativity & efficiency.
- Coordinate and produce video content for the TV system.
- Follow up and update daily & weekly works in the Communication calendar to ensure the team stay on schedule.
- Other tasks are assigned by Manager.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM QUALIFICATIONS
1. Education:
- Required: Bachelor's degree in Photography, Visual Arts, or related field.
- Additional certification in commercial photography preferred.
2. Experience:
- Minimum 2 years experience in personnel, having practical experiences in graphic design & photographer.
- Experience with product and corporate photography.
3. Skill
- Master the skills of camera DLSR.
- Proficiency in Graphic Design software, such as Adobe Photoshop and Illustrator.
- Proficiency in photo-editing software.
- Master the skills of professional video making through Premier, After Effect, Cap Cut.
- Good communication in the internal and external.
- Have the ability of coordination and problem settlement.
- Great multi-tasking skills and ability to work in a team and sometimes under high pressure with tight deadlines in a dynamic and fast-paced work environment.
- Time-management skills, with the ability to prioritize tasks.
EQUIPMENT USED
- Computer: MS Office and specially PowerPoint, Adobe Apps.
- Studio and devices
- Copier / Phone.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Mercure Hai Phong Hotel - khách sạn quốc tế đầu tiên của Accor tọa lạc tại trung tâm thành phố và năm thứ hai liên tiếp đã được trao Giải thưởng Travellers' Choice của Tripadvisor trong 10% khách sạn hàng đầu trên toàn thế giới trong 2 năm liên tiếp.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ BHYT, BHTN, BHXH đầy đủ, thăm khám sức khỏe hàng năm.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Mercure Hai Phong Hotel - khách sạn quốc tế đầu tiên của Accor tọa lạc tại trung tâm thành phố được thành lập năm 2009
Mission
- Chúng tôi tự hào mang đến trải nghiệm đích thực và đích thực với phong cách trang trí và ẩm thực lấy cảm hứng từ địa phương của Hải Phòng, thành phố rực rỡ. Với chiều cao 28 tầng, khách sạn là một trong số rất ít tòa nhà cao tầng trong khu vực - có sân thượng đẹp như tranh vẽ và tầm nhìn tuyệt đẹp ra quang cảnh thành phố từ các phòng khách sạn và nhà hàng.