Mô tả công việc
• Assist Human Resources Manager in HR programs such as training and development, employee recognition programs and staff activities for hotel employees.
• Familiarizes and enforces the HR framework including systems of:
Induction and orientation
Training and Development
Performance Appraisal
• Plan and implement all Training programmes of the hotel.
• Plan and implement all English Training programmes of the hotel.
• Ensures all staff facilities are maintained in good order and meet resort’s cleanliness standards.
• Ensures that all staff abide by the hotel grooming standards and resort rules.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Yêu cầu công việc
• Certification: Hospitality Training Skills (prefer but not require).
• Experience: Minimum 2 years HR experience
• Others/khác:
Excellent written and verbal communication skills in English.
Highly motivated, flexible, reliable, honest, and resistant to pressure.
Good in operation management and problem-solving skill, computer skill.
Yêu cầu hồ sơ
Mercure Hai Phong Hotel - khách sạn quốc tế đầu tiên của Accor tọa lạc tại trung tâm thành phố và năm thứ hai liên tiếp đã được trao Giải thưởng Travellers' Choice của Tripadvisor trong 10% khách sạn hàng đầu trên toàn thế giới trong 2 năm liên tiếp.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ BHYT, BHTN, BHXH đầy đủ, thăm khám sức khỏe hàng năm.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Mercure Hai Phong Hotel - khách sạn quốc tế đầu tiên của Accor tọa lạc tại trung tâm thành phố được thành lập năm 2009
Mission
- Chúng tôi tự hào mang đến trải nghiệm đích thực và đích thực với phong cách trang trí và ẩm thực lấy cảm hứng từ địa phương của Hải Phòng, thành phố rực rỡ. Với chiều cao 28 tầng, khách sạn là một trong số rất ít tòa nhà cao tầng trong khu vực - có sân thượng đẹp như tranh vẽ và tầm nhìn tuyệt đẹp ra quang cảnh thành phố từ các phòng khách sạn và nhà hàng.