Mô tả công việc
• Reporting directly to Support Center Manager of Support Centre performance
• Supporting Manager to monitor and manage team performance, to do engagement activities and events
• Supporting agent in handling serious complaint or any adhoc cases.
• Acts as back up manager while manager is out, providing relief assignments as required.
• Work closely with Digital Project team to provide requirements on Support Center digitalization/ execute testing/ understand new products/processes
• Manage day-to-day business issues in Support Center and liaise with customers where appropriate to ensure customer issues are properly resolved and customer satisfaction.
• Ensure all operation tasks of Support Center such as training and coaching for all agents, enhancing employee engagement, ensuring call service and system running smoothly
• Planning and arranging resources for every working shift to meet the requirements of customers and the KPI
• Preparing reports for upper management levels
• Supporting new joiners as mentor/buddy/trainer.
• Adapt to changing in system/service and keep all team members informed of changes in policies, procedures, and product update as well as customer campaigns.
• Undertake call-sampling check and call quality coaching of support center agents.
• Work with relevant stakeholders for Support Center related issues
• Perform all administrative job and follow up action required related to pending cases
Yêu cầu công việc
• Degree in Banking/Finance/Business
• Approximately 2-3 years of relevant experiences with Support Center/Contact Center and team management
• Experience in managing Training QA, handling complaint is required to be successful in this role
• A careful and hard working person displays patience and empathy.
• A highly organized and hard-working individual.
• Open mind and easily to connect with colleagues
• A knowledge expert to teach/mentor others.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive income and annual salary increase consideration
- 13rd Salary Payment, performance bonus
- 15 days annual leave, private Medical Insurance for self and dependents
- Professional international working environment
- Fully enjoy the regimes and polices of leave and salary according to the labor law
CIMB Bank Việt Nam là chi nhánh của Tập đoàn CIMB, một ngân hàng toàn cầu hàng đầu ASEAN với nhiều kinh nghiệm và chuyên môn trong khu vực. Công ty mẹ của chúng tôi cũng là một trong những ngân hàng đầu tư châu Á lớn nhất và là một trong những ngân hàng Hồi giáo lớn nhất thế giới. Tại Việt Nam, CIMB Bank đặt trụ sở chính tại Hà Nội, cung cấp một loạt các sản phẩm và dịch vụ ngân hàng cho các cá nhân, doanh nghiệp và tập đoàn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm y tế tư nhân cho bản thân và người thân
- Bảo hiểm tư nhân (Generali) cho nhân viên (bao gồm vợ/chồng và con cái)
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
Lịch sử thành lập
- Ngày 31/08/2016, Thành lập ngân hàng với tên gọi Ngân hàng TNHH MTV CIMB Việt Nam với 100% vốn nước ngoài của ngân hàng CIMB Bank Berhad với vốn điều lệ ban đầu là 3.203.000.000.000 tỷ đồng thời hạn hoạt động là 99 năm.
- Ngày 17/01/2018, Ngân hàng CIMB mở thêm chi nhánh tại Hồ Chí Minh ở địa chỉ Tòa nhà VGR, số 177 đường Hai Bà Trưng, Quận 3, Tp.Hồ Chí Minh.
Mission
Ngân hàng CIMB Việt Nam dựa trên cơ sở ASEAN vững mạnh và cam kết với sự hoàn hảo nhằm giúp khách hàng xây dựng một tương lai tài chính mạnh và bền vững. Với các sản phẩm và dịch vụ tiên tiến của mình, chúng tôi không ngừng phấn đấu để tạo ra các cơ hội và giá trị cho khách hàng của mình, những người là trung tâm của những gì chúng tôi làm. Chúng tôi tự hào là một nhà cung cấp dịch vụ tài chính, cũng như một đối tác kinh doanh thực sự để hỗ trợ bạn trong việc đưa ra các quyết định tài chính và đầu tư đúng đắn trong cuộc sống.
Review CIMB
Lương cao, cái gì cũng trả bằng tiền.
Đồng nghiệp thân thiện và hỗ trợ. Làm việc linh hoạt
Ngân hàng nước ngoài là tốt nhất