Các phòng ban đang tuyển dụng tại Novotel Đà Nẵng

Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật

Việc làm Novotel Đà Nẵng

Cập nhật 23/02/2025 15:04
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Novotel Danang Premier Han River
Guest Service Agent (ibis Saigon South)
Novotel Đà Nẵng
125 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/04/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 7 - TP HCM

Mô tả công việc

MAIN RESPONSIBILITIES

• Ensure professionalism and accuracy with information and billing during guests’ arrival and departure.

• Achieve an accurate and logical work sequence.

• Follow procedures for cash and security at Front Desk.

• Ensure reservations have correct tariffs and up-selling techniques.

• Ensure messages are accurate and passed on promptly.

• Provide business corner services as required, with correct charges posted to guests.

• Positively respond to all queries (both internal and external), redirect to departments as required.

• Maintain a positive selling approach to optimize yield in both occupancy and rates.

• Providing wake up call to guest and ensure these received.

TECHNICAL AND RESPONSIBILITIES

• Log and inform your supervisor of any system problems. Suggest any improvements that could be made to improve existing systems and procedures.

• Complete all duties and ensure a concise hand-over.

• Follow guidelines outlined in the Accor Brand Standards Manual, Departmental Service Standards & Procedures Manual, and Accor Policy Manuals.

HEALTH AND SAFETY

• Practice safe work habits following Accor Health, Safety and Environment policies. Wear protective clothing provided where necessary, and maintain clean and tidy work areas.

• Report any health or safety hazards and accidents to your supervisor or manager on duty, and record on the appropriate Accident Report form immediately following accident, abided by Accor Rehabilitation policy.

• Ensure all equipment are kept in good working order, and used only for the purpose for which it was intended. Report all broken or damaged departmental equipment to your direct manager, and record on appropriate maintenance report forms.

• Be fully conversant with departmental fire and evacuation procedures.

CUSTOMER SERVICE

• Provide efficient, friendly and professional service to all guests.

• Understand and strictly follow up Department targets

• Take initiative to ensure that interactions with our customers (internal or external) are positive and productive. Call the Supervisor or Rooms Division Manager on Duty if difficulties arise.

• Work together with trust so that colleagues and management meet the goals of the department/hotel.

• Treat customers and colleagues from all cultural groups with respect, sensitivity and transparency.

• Take every opportunity to be a “salesperson” by active selling of special promotions and facilities available within the hotel/company.

• Implement the Accor values and Accor customer vision to ‘Offer the Best Service to Our Customers’.

HUMAN RESPONSIBILITIES

• Having good working relationship with colleagues.

• Understanding, supportive, encouraging and helpful to your subordinates.

• Take responsibility to ensure all required tasks are completed accurately and within given time frames.

• Attend training program and meetings as directed to constantly improve skills and knowledge.

• Abide by Accor policy

• Follow the expectations and guidelines outlined in the Accor Employee Handbook and the Hotel Staff Handbook.

• Ensure hotel, customer, and staff information or transactions are kept confidential during or after employment with the company.

• Any other reasonable request as required by your Supervisor or Hotel Management

Quyền lợi được hưởng

  • Thẻ phúc lợi dành cho nhân viên cung cấp mức giá chiết khấu tại Accor Hotels trên toàn thế giới.
  • Phát triển tài năng của bạn thông qua các chương trình học tập của Academy Accor.
  • Phụ cấp ăn trưa, đồng phục, gửi xe miễn phí tại hầm gửi xe của khách sạn.

Yêu cầu công việc

  • Diploma in Tourism/ Hospitality Management.
  • Ability to use Opera system will be an advantage.
  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language.
  • Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint.

Yêu cầu hồ sơ

Please contact me for more information via: 0355131246 (Giang)
Khu vực
Báo cáo

Novotel Danang Premier Han River
Novotel Đà Nẵng Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
36 Bạch Đằng, Quận Hải Châu

Tọa lạc thuận tiện trên đường Bạch Đằng, bên bờ sông Hàn hùng vĩ. Novotel Danang Premier dự kiến ​​sẽ trở thành địa điểm khách sạn hàng đầu của Đà Nẵng dành cho khách doanh nhân và khách du lịch tại thành phố lớn thứ 3 của Việt Nam. Với sự kết hợp thông minh giữa thiết kế hiện đại, công nghệ tiên tiến và chuyên môn ẩm thực, Novotel Danang Premier Han River mang đến cho Đà Nẵng một nét đẳng cấp về tiện nghi đẳng cấp thế giới và ẩm thực sáng tạo. Khách sạn có kết nối thuận tiện đến các điểm tham quan du lịch nổi tiếng bao gồm Bãi biển Sơn Trà, Ngũ Hành Sơn, Bà Nà Hills và thành phố cổ Hội An. Tòa nhà 35 tầng có 323 phòng Novotel “Next”, 90 căn hộ dịch vụ, tiện nghi tổ chức tiệc & hội họp phong phú, dịch vụ ăn uống The Square cả ngày, sảnh chờ Pier-6 và quán cà phê vỉa hè, Premier Executive Lounge và các tầng, hồ bơi và phòng tập thể hình Inbalance Fitness Câu lạc bộ và Spa.

Những nghề phổ biến tại Novotel Đà Nẵng

Bạn làm việc tại Novotel Đà Nẵng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Novotel Đà Nẵng

Novotel Đà Nẵng

Click để đánh giá