Mô tả công việc
- Responsible for strategic growth planning and implementing key accounts sale approaches for Rich's products in Vietnam market, which is mainly focus for frozen dessert and other assigned products.
- Execute sales strategy and drive sales of Rich's products to achieve sales, profit and other financial targets as assigned by direct line report.
- Identify special customers such as event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Develop individual plans to strengthen relationships and develop the key accounts through improved pro-active work program.
- Coordinate with products team to identify proper product category for the channel.
- Join meeting with end-users on a regular basis, manage pricing in the market, trouble shoots any difficulties in supply chain with distributor/wholesalers.
- Monitor competitor activity.
- Conduct seminars and demonstrations for end users in conjunction with Marketing Manager.
- Monthly report in a timely manner, ensure imprest account is prepared accurately and submitted on time for each accounting period.
- Assist ad hoc projects occasionally.
Yêu cầu công việc
+ Knowledge:
- Male preferable due to heavy business travel.
- University degree in a recognized university.
- Minimum 5 years progressive sales and management experience in food industry with at least 2 years at management level, multinational companies preferred.
- Minimum 5 years of good relationships with event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Hands-on knowledge of sales and marketing strategies, distributor networks, office management.
- Initiative, problem solving skills and drive for business results.
- Excellent communication skills at all levels and able to deal with various customer levels.
- Proficient in MS Office, Word, Excel, PowerPoint, and knowledge of HR database.
- Fluent English
- Communication, negotiation & team work
- Problem solving & decision making
- Planning
- Regional travel required.
+ Functional Technical Competencies
- Solution Selling
- Sales Management
- Market Knowledge
- Product Knowledge
- Food Preparation Skills / Food Knowledge
- Food Trends / Communicating About Food / Food Presentation
- Training
- Account Support
- Customer Service Management
Quyền lợi được hưởng
- Working hours: 5.5 days/week
- Christmas day off
- Christmas gifts, birthday gifts, Tet, Mid-Autumn Festival, June 1, lucky money, train fare......
- Health insurance for the community and people
- Discuss details during interview
Dầu nhớt NPOIL – là một trong những công ty chuyên nhập khẩu và sản xuất trong lĩnh vực dầu nhớt tại Việt Nam. Chúng tôi đã và đang nỗ lực hết mình vì một tương lai bay cao, bay xa hơn nữa. Với mục tiêu có thể khẳng định được vị thế của mình trước những đối thủ cạnh tranh nước ngoài.
Được thành lập năm 2009, một trong những năm đầy biến động của nền kinh tế toàn cầu. Dưới sức ép cạnh tranh đó NPOIL ngày một trưởng thành hơn và dần khẳng định được vị trí thương hiệu trong lĩnh vực dầu nhớt, không dừng lại ở đó NPOIL từng là thương hiệu độc quyền của những “đại gia” nước ngoài.
Hiện nay, dầu nhớt NPOIL đã có mặt trên 50 tỉnh thành trong cả nước, với sự cố gắng của ban lãnh đạo nói chung và sự tận tâm, nhiệt huyết của ban cán bộ nhân viên nói riêng. Cùng với sự đóng góp xây dựng của các quý đối tác khách hàng luôn tin tưởng và đồng hành cùng NPOIL giúp NPOIL ngày một phát triển, đứng vững hơn trên thị trường.
Với diện tích nhà máy rộng 5000m2, công suất trên 5000 tấn/tháng và hệ thống dây chuyền công nghệ hiện đại NPOIL đã sản xuất trên 260 chủng loại sản phẩm, nhằm đáp ứng nhiều ngành nghề như: sản xuất, công trình, dân dụng, công nghiệp,.. Không những đáp ứng được nhu cầu tiêu thụ trong cả nước, NPOIL còn xuất khẩu sang một số nước: Châu Phi, Lào, Campuchia, Myanma,..
Dầu Nhớt NPOIL đã vinh dự nhận các giải thưởng: “Top 50 Nhãn Hiệu Cạnh Tranh Việt Nam năm 2011”, “Doanh Nghiệp Xuất Sắc Châu á - Thái Bình Dương năm 2014”, “Ngôi Sao Kinh Doanh Đất Việt 2016”, “chứng Nhận Sản Phẩm - Dịch Vụ Uy Tín Chất Lượng năm 2015”, “Top 100 Thương Hiệu - Nhãn Hiệu Tin Dùng năm 2018”, "Doanh Nhân Khởi Nghiệp Thành Công năm 2019", "Doanh Nghiệp - Doanh Nhân Tư Nhân Tiêu Biểu năm 2019",..
Dầu Nhớt NPOIL tự hào là nhà tài trợ chương trình cuộc thi hoa hậu “Miss World Việt Nam năm 2019”, đồng thời cũng là nhà tài trợ đồng hành đội tuyển bóng đá trong giải vô địch bóng đá “U18 Đông Nam á” và vòng loại “Wold Cup 2022”.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2009: Công ty được thành lập
Mission
Mang theo sứ mệnh phát triển thương hiệu dầu nhớt Việt, NPOIL đang ngày một phát triển mạnh mẽ để khẳng định tên tuổi của mình trên thị trường dầu nhớt từng là sẩn chơi của các thương hiệu lớn nước ngoài đến từ Mỹ, Châu Âu, Hàn Quốc và Nhật Bản.