Mô tả công việc
1. Customer database:
- Develop and maintain comprehensive customer database for catering events, seminars, …;
- Foster strong relationships with existing clients;
- Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
- Provide consulting services and sell event service packages tailored to customer needs;
- Plan and develop event service package proposals, presenting them professionally and attractively to clients while adhering to company pricing regulations and guidelines from specialized departments;
- Consult with clients to identify their preferences for venue (ballroom or outside catering), menu, decor, audio-visual elements, and other specific requirements to meet customer needs while maximizing revenue for the Company.
- Provide price quotation, persuade customers & negotiate the terms of Service contracts.
3. Catering Operations:
- Prioritize customer satisfaction by expertly planning and executing successful events;
- To co-ordinate with the Executive Chef regarding the menu;
- Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to make sure the events run smoothly;
- Proactively address and resolve any issues that arise during event implementation.
4. Service quality & Customer service:
- Collect the customer feedbacks after every function for service improvement purpose;
- Working with other departments to quickly fix problems/ issues relating to service quality;
- Consulting, supporting, answering questions/complaints from customers.
Other duties as assigned by the Sales Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
- Duty meal and parking provided;
- Annual health check-up, annual holiday trip with team;
- Opportunities for learning and development;
- Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
- 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.
Yêu cầu công việc
Onboard from 01/03/2025;
1. Qualification & Experiences:
- Bachelor's degree or above in business, event coordinating, hospitality, or a related field;
- Minimum of 2-year experience in sales or hospitality will be an advantage;
2. Skills:
- Excellence communicative English (both verbal & written);
- High level of IT skills, including Microsoft Office/ Team 365/ Outlook, …;
- Good interpersonal and communication skills;
- Ability to conduct market research will be essential.
3. Personality:
- Clever, ability to work independently;
- Resulted oriented, proactive & honestly;
- Ability to work under stress;
- Passion for delivering exceptional levels of guest service.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN
or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042
Dầu nhớt NPOIL – là một trong những công ty chuyên nhập khẩu và sản xuất trong lĩnh vực dầu nhớt tại Việt Nam. Chúng tôi đã và đang nỗ lực hết mình vì một tương lai bay cao, bay xa hơn nữa. Với mục tiêu có thể khẳng định được vị thế của mình trước những đối thủ cạnh tranh nước ngoài.
Được thành lập năm 2009, một trong những năm đầy biến động của nền kinh tế toàn cầu. Dưới sức ép cạnh tranh đó NPOIL ngày một trưởng thành hơn và dần khẳng định được vị trí thương hiệu trong lĩnh vực dầu nhớt, không dừng lại ở đó NPOIL từng là thương hiệu độc quyền của những “đại gia” nước ngoài.
Hiện nay, dầu nhớt NPOIL đã có mặt trên 50 tỉnh thành trong cả nước, với sự cố gắng của ban lãnh đạo nói chung và sự tận tâm, nhiệt huyết của ban cán bộ nhân viên nói riêng. Cùng với sự đóng góp xây dựng của các quý đối tác khách hàng luôn tin tưởng và đồng hành cùng NPOIL giúp NPOIL ngày một phát triển, đứng vững hơn trên thị trường.
Với diện tích nhà máy rộng 5000m2, công suất trên 5000 tấn/tháng và hệ thống dây chuyền công nghệ hiện đại NPOIL đã sản xuất trên 260 chủng loại sản phẩm, nhằm đáp ứng nhiều ngành nghề như: sản xuất, công trình, dân dụng, công nghiệp,.. Không những đáp ứng được nhu cầu tiêu thụ trong cả nước, NPOIL còn xuất khẩu sang một số nước: Châu Phi, Lào, Campuchia, Myanma,..
Dầu Nhớt NPOIL đã vinh dự nhận các giải thưởng: “Top 50 Nhãn Hiệu Cạnh Tranh Việt Nam năm 2011”, “Doanh Nghiệp Xuất Sắc Châu á - Thái Bình Dương năm 2014”, “Ngôi Sao Kinh Doanh Đất Việt 2016”, “chứng Nhận Sản Phẩm - Dịch Vụ Uy Tín Chất Lượng năm 2015”, “Top 100 Thương Hiệu - Nhãn Hiệu Tin Dùng năm 2018”, "Doanh Nhân Khởi Nghiệp Thành Công năm 2019", "Doanh Nghiệp - Doanh Nhân Tư Nhân Tiêu Biểu năm 2019",..
Dầu Nhớt NPOIL tự hào là nhà tài trợ chương trình cuộc thi hoa hậu “Miss World Việt Nam năm 2019”, đồng thời cũng là nhà tài trợ đồng hành đội tuyển bóng đá trong giải vô địch bóng đá “U18 Đông Nam á” và vòng loại “Wold Cup 2022”.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2009: Công ty được thành lập
Mission
Mang theo sứ mệnh phát triển thương hiệu dầu nhớt Việt, NPOIL đang ngày một phát triển mạnh mẽ để khẳng định tên tuổi của mình trên thị trường dầu nhớt từng là sẩn chơi của các thương hiệu lớn nước ngoài đến từ Mỹ, Châu Âu, Hàn Quốc và Nhật Bản.