Mô tả công việc
Duties and responsibilities
- Handle contact with all media, publications and online media.
- Assist in plan and develop promotional and communications strategies via internet, GDS, media, placement of advertising as directed, printed materials and other sales & promotional tools as directed.
- Responsible for advertising and recording the media impression target for the hotel.
- Oversee management of online channels to optimize the hotels position and rate placement to drive revenues, though packages, promotions for B2C websites.
- Oversee website management to include updating of Hotel information, photography and promotions through: Hotel branded website/ Facebook/ Third party website/ Supplier websites to maximize opportunities for media impressions for local promotions/ events.
- Demonstrate effective communication in promoting hotel products & service. Develop PR strategy and specific tactics to drive PR campaigns for specific promotions, products and services.
- Maintain a media lists according to the hotel’s feeder markets – travel, consumer, business (electronic and print).
- Maintain hotel press kits with up-to-date fact sheets on hotel, senior executives, brand information, promotions.
- Utilize editorial calendars of major media to proactively contribute news. Co-ordinate media activities and releases for hotel activities and brand programs.
- Manage the tracking report of media impressions.
- Prepare a quarterly media impressions report.
- Develop presentations (speeches/power point/video interviews) for senior management (for speaking engagements, conferences, interviews, etc). Assist food & beverage department in coordinating food promotions requiring international impute eg. Chefs, sponsorships, prizes etc.
- Responsible for the placement of the hotel to maximize exposure and ROI.
- Conduct regular associate meetings to keep associates and management informed and to foster two-way communication.
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment.
• Entitlement to insurance as per labor law.
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.
• Tet and holiday bonuses.
• Attending employee events such as Employee Recognition Day, Mid-Autumn Festival, International Children's Day,...
Yêu cầu công việc
- Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration, or a related filed
- Experience: Minimum of at least 3 years of marketing leadership experience in the hospitality industry
- Strong strategic thinking and analytical skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proficiency in digital marketing tools and platforms
- Ability to manage multiple projects and meet deadlines
- Creative problem-solving abilities
- Strong leadership and team management skills
- Good adaptability
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên nộp hồ sơ trực tiếp trên Hotel Job hoặc gửi qua email: recruitment(a)furamavietnam.com. Nếu có bất cứ thắc mắc gì, hãy liên lạc với Ms. Thư bộ phận Nhân sự qua số 02363.847333 (Ext: 3404)
Dầu nhớt NPOIL – là một trong những công ty chuyên nhập khẩu và sản xuất trong lĩnh vực dầu nhớt tại Việt Nam. Chúng tôi đã và đang nỗ lực hết mình vì một tương lai bay cao, bay xa hơn nữa. Với mục tiêu có thể khẳng định được vị thế của mình trước những đối thủ cạnh tranh nước ngoài.
Được thành lập năm 2009, một trong những năm đầy biến động của nền kinh tế toàn cầu. Dưới sức ép cạnh tranh đó NPOIL ngày một trưởng thành hơn và dần khẳng định được vị trí thương hiệu trong lĩnh vực dầu nhớt, không dừng lại ở đó NPOIL từng là thương hiệu độc quyền của những “đại gia” nước ngoài.
Hiện nay, dầu nhớt NPOIL đã có mặt trên 50 tỉnh thành trong cả nước, với sự cố gắng của ban lãnh đạo nói chung và sự tận tâm, nhiệt huyết của ban cán bộ nhân viên nói riêng. Cùng với sự đóng góp xây dựng của các quý đối tác khách hàng luôn tin tưởng và đồng hành cùng NPOIL giúp NPOIL ngày một phát triển, đứng vững hơn trên thị trường.
Với diện tích nhà máy rộng 5000m2, công suất trên 5000 tấn/tháng và hệ thống dây chuyền công nghệ hiện đại NPOIL đã sản xuất trên 260 chủng loại sản phẩm, nhằm đáp ứng nhiều ngành nghề như: sản xuất, công trình, dân dụng, công nghiệp,.. Không những đáp ứng được nhu cầu tiêu thụ trong cả nước, NPOIL còn xuất khẩu sang một số nước: Châu Phi, Lào, Campuchia, Myanma,..
Dầu Nhớt NPOIL đã vinh dự nhận các giải thưởng: “Top 50 Nhãn Hiệu Cạnh Tranh Việt Nam năm 2011”, “Doanh Nghiệp Xuất Sắc Châu á - Thái Bình Dương năm 2014”, “Ngôi Sao Kinh Doanh Đất Việt 2016”, “chứng Nhận Sản Phẩm - Dịch Vụ Uy Tín Chất Lượng năm 2015”, “Top 100 Thương Hiệu - Nhãn Hiệu Tin Dùng năm 2018”, "Doanh Nhân Khởi Nghiệp Thành Công năm 2019", "Doanh Nghiệp - Doanh Nhân Tư Nhân Tiêu Biểu năm 2019",..
Dầu Nhớt NPOIL tự hào là nhà tài trợ chương trình cuộc thi hoa hậu “Miss World Việt Nam năm 2019”, đồng thời cũng là nhà tài trợ đồng hành đội tuyển bóng đá trong giải vô địch bóng đá “U18 Đông Nam á” và vòng loại “Wold Cup 2022”.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2009: Công ty được thành lập
Mission
Mang theo sứ mệnh phát triển thương hiệu dầu nhớt Việt, NPOIL đang ngày một phát triển mạnh mẽ để khẳng định tên tuổi của mình trên thị trường dầu nhớt từng là sẩn chơi của các thương hiệu lớn nước ngoài đến từ Mỹ, Châu Âu, Hàn Quốc và Nhật Bản.