Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
MAIN RESPONSIBILITIES
1. Content Strategy:
Develop and execute a comprehensive content strategy aligned with the overall marketing and business goals of all campuses.
Look after all campus content plans and synergize for the best impact
Analyze communication trends to choose suitable themes/content for communication in each stage and specific campaigns.
Measure the effectiveness of communication of the implemented content. Monitor and report Content effectiveness to direct management.
Collaborate with team members and cross-functional teams to understand business objectives and create content plans to support those objectives.
2. Content Creation:
Develop (write, create) content for articles/videos/images on the website, blog, forums, social media applications, etc., related to the school or target customers.
Create content using language and images that convey brand messages, building customer brand awareness.
Ensure all content is well-researched, accurate, appropriate, and tailored to the target audience.
Write and edit content with a focus on clarity, consistency, and alignment with the organization’s voice.
3. Collaboration:
Work closely with the marketing, design, and product teams to ensure the content released is aligned with Schools’s image and design standards.
Tasks are assigned by the line manager.
Collaboratively work with booking agency to ensure the booking plan is timely and effectively implemented and monitored.
EXPECTED DIMENSION
Monitor user interactions daily on the school's digital channels.
Produce posts on Facebook, Instagram, YouTube, and websites….
Track and develop interactions on the School’'s social media pages: Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn…
Generate trendsetting, standout content compared to the general landscape of international schools.
Understand the target audience's psychology and create compatible content to attract them, turning them into potential customers.
Support in ensuring the Enrollment department's Key Performance Indicators (KPIs).
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s degree in marketing, Communications, Languages, or a related field.
Have at least 4-5 years of experience in communications, especially in positions related to content development and creativity.
Experience working in schools, particularly in the international school sector.
Exceptional writing and editing skills, with attention to details.
Proficiency in using content management systems and social media platforms.
Experience with analytics tools to measure and optimize content performance.
Knowledge of SEO, SEM, social media marketing, and other digital marketing strategies.
Excellent project management and organizational skills.
Creative mindset with the ability to think strategically.
Skills in planning, organizing, and executing projects effectively.
Proficiency in English, both written and verbal.
Capability to conduct thorough research and gather relevant information.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Truyền thông NTT (Việt Nam) NTT Communications là chi nhánh dịch vụ đường dài và quốc tế của NTT (Tập đoàn Điện thoại và Điện thoại Nippon), một trong những công ty viễn thông lớn nhất thế giới, có doanh thu trên 120.315 triệu USD và hơn 219 nghìn nhân viên. (xếp thứ 31 trong danh sách Global Fortune 500 năm 2011 (Tham khảo IBM thứ 52, Microsoft thứ 120)).
NTT Communications có công ty con và văn phòng tại 110 thành phố và hơn 40 quốc gia/khu vực trên thế giới. NTT Communications (Việt Nam) là công ty con của NTT Communications tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe Bảo Minh
- Được hưởng bảo hiểm xã hội theo quy định của Luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- 1952 Tập đoàn Điện thoại và Điện báo Nippon được thành lập
- 1979 INS Concept được công bố
- 1985 Tập đoàn Điện thoại và Điện thoại Nippon (NTT) được thành lập như một công ty tư nhân
- 1987 NTT được niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán Tokyo
- 1988 Tập đoàn NTT DATA bắt đầu hoạt động
- 1990 VI&P Concept được công bố
- 1992 NTT Mobile Communications Network, Inc. (nay là NTT DOCOMO) bắt đầu hoạt động
- 1994 Khái niệm cơ bản cho thời đại đa phương tiện sắp tới được công bố
- 1995 NTT DATA được liệt kê trên Phần thứ hai của Sở giao dịch chứng khoán Tokyo
- 1996 Tầm nhìn R&D thế kỷ 21 được công bố
- 1996 NTT DATA được liệt kê trên Phần đầu tiên của Sở giao dịch chứng khoán Tokyo
- 1997 Hoàn thành số hóa mạng truyền thông tại Nhật Bản
- 1998 Khái niệm chia sẻ thông tin toàn cầu được công bố
- 1998 NTT DOCOMO được niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán Tokyo
- 1999 Hoạt động của NTT được tổ chức lại theo cơ cấu công ty cổ phần: các doanh nghiệp được chuyển sang ba công ty con mới thuộc sở hữu hoàn toàn (NTT East, NTT West và NTT Communications)
- 2002 các công ty con của NTT East và NTT West bắt đầu hoạt động
- 2002 "Tầm nhìn cho thế hệ quang học mới" được công bố
- 2004 Tập đoàn phát triển đô thị NTT được niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán Tokyo
- 2004 “Chiến lược quản lý trung hạn của Tập đoàn NTT” được công bố
- Thông báo năm 2008 về Chiến lược quản lý trung hạn mới: "Con đường dẫn tới Nhóm kinh doanh tạo ra dịch vụ"
Mission
- NTT Communications đang trở thành công ty dẫn đầu toàn cầu về dịch vụ CNTT theo chiến lược tăng trưởng Tầm nhìn 2017, giúp các công ty trên toàn thế giới nhanh chóng mở rộng hoạt động toàn cầu bằng cách tận dụng hàng loạt dịch vụ CNTT chất lượng Nhật Bản, như mạng toàn cầu, trung tâm dữ liệu (bao gồm cả đám mây). ), tích hợp hệ thống, tư vấn bảo mật, ứng dụng ERP.