- Profitable Growth: Achieve route productivity and customer service objectives within assigned area of responsibility (about 70% work load)
- Develop a formal approach to obtaining budgeted productivity savings with roles and actions assigned.
- Personally research, identify, and develop plans in the priority of greatest opportunity, and work with management to monitor activities and improvements to deliver that plan.
- Monitor progress of all assigned districts and provide assistance as needed. When appropriate, communicate with Line Managers if improvements are not happening as expected.
- Develop reports, action plans, training and Best Practice Library for all staff to help them with their improvement efforts.
- Attend meetings with senior leadership team and the supervisory team to review progress and give assistance to Line Managers.
- Training and Development (15% work load)
- Conduct One on One Discussion and Coaching with all assigned Service Supervisors to understand training, support, and development needs, and to provide insight for the improvement of productivity within assigned time frames.
- Attend and participate in meetings for Service Supervisors and Operation Manager reviewing service productivity.
- Assist Service Supervisors and Operation Managers with routing using Map Point and other available productivity routing tools.
- Develop a Branch Productivity Improvement Plan that supports the whole country plan.
- Participate and offer progress reports in Management Team meetings quarterly.
- Administration - Monitor and control administrative functions (10% workload)
- Ensure timeliness and the accuracy of all required reports to senior leadership and the integration team.
- Expenses - Control expenses to meet budget guidelines.
- Other requested tasks (about 5% workload)
- Build up and develop the company's culture with a professional image.
- Other tasks are related to this position.
Requirements
- Graduated from College/University with majors in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.
- Have at least 02 year experiences in the field of Hygiene control service.
- Read, write and comprehend hygiene chemicals disinfectants labels and training materials printed in English.
- Enter and exit structures and crawl spaces; climb over and on top of structures; ascend and descend stairs and ladders.
- Use OSHA mandated personal protective equipment.
- Tolerate a variety of environmental conditions, including seasonal weather, damp and/or dusty locations.
- Tolerate sitting and riding a motor vehicle for extended hours each day.
- Good working behavior.
- Able to work independently and hard working in a multi task function.
- Able to solve problems well.
- Have responsibility and ability of management.
- Skill of communication in English.
- Competitive Base Salary upon profile experience
- Healthcare & Accident Insurances coverage
- 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
- Global working environment with many career development opportunities
Được thành lập vào năm 2017, Pompous Sonthanhphat Limited (PSL) là một trong những công ty chế biến và xuất khẩu hạt điều hàng đầu có tầm cỡ quốc tế. Với văn phòng quản lý đặt tại Việt Nam, các văn phòng và cơ sở hoạt động đặt tại Tây Phi (Nigeria, Bờ Biển Ngà), Đông Phi (Tanzania), Châu Á (UAE, Campuchia, Việt Nam) cùng với các văn phòng đại diện ở nhiều châu lục khác, PSL Cashew đã tích cực hoạt động tham gia vào mọi khâu của chuỗi cung ứng hạt điều bắt đầu từ “Từ trang trại đến bàn ăn”, từ trồng trọt đến chế biến, sản xuất, đóng gói và phân phối. Bằng cách đó, chúng tôi đảm bảo rằng chỉ những sản phẩm tốt nhất mới có thể đến được bàn ăn của người tiêu dùng cuối cùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- 2017: Công ty được thành lập
Mission
“Từ trang trại đến bàn ăn”, từ trồng trọt đến chế biến, sản xuất, đóng gói và phân phối. Bằng cách đó, chúng tôi đảm bảo rằng chỉ những sản phẩm tốt nhất mới có thể đến được bàn ăn của người tiêu dùng cuối cùng.