Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Cost Structure Modelling
- Collaborate closely with different stakeholders to develop effective cost models and methodologies that provide accurate and actionable insights into cost management and support decision-making.
- Analyze all cost drivers (materials, packaging, shipping, and investments) for each product to understand their impact on overall profitability and make sure the cost calculation process works as planned.
- Regularly review and update cost models to stay in line with industry and internal standards, while identifying areas for improvement.
2. Total Supply Chain Cost Analysis
- Analyze the total supply chain costs by evaluating the value chain for both direct and indirect categories, and offer insights to support Procurement team in sourcing decisions.
- Identify savings opportunities based on the overall company cost analysis, providing insights to enhance supplier relationships and negotiation outcomes.
- Predict cost trends, track progress to address close gaps, and explain any significant or unexpected changes in calculated costs.
3. Supply Chain Cost Management
- Develop detailed reports that summarize cost analysis findings, focusing on trends, risks, and opportunities for key stakeholders.
- Set up dashboards and processes to track and manage supply chain costs and efficiency, ensuring they align with budgets.
- Collaborate with different stakeholders to control the cost, ensuring that it does not exceed the budget.
4. Cost Governance and Process Improvement
- Review and analyze current inventory levels and supply chain procedures, identifying inefficiencies and suggesting improvements to optimize operational costs and increase profitability.
- Challenge assumptions for cost improvements by analyzing and validating them against internal and external benchmarks of operational performance and costs and propose actionable solutions for implementation.
- Improve the cost reporting process to assist in margin and business planning, leading efforts to automate where possible.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Finance, Accounting, Supply Chain Management, or a related field.
- 05+ years of in finance, costing, or supply chain analysis, with a focus on cost management and financial analysis.
- Excellent English language skills (equivalent to IELTS 6.5)
- Excellent knowledge of accounting principles, financial policies, costing standards, and supply chain management principles and practices.
- Knowledge of data visualization tools to create dashboards and reports.
- A results-driven and detail-oriented mindset with a focus on achieving business objectives and enhancing profitability.
- Skills: Analytical, presentation, communication, problem-solving, project management.
- Works independently with limited supervision.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2017, Pompous Sonthanhphat Limited (PSL) là một trong những công ty chế biến và xuất khẩu hạt điều hàng đầu có tầm cỡ quốc tế. Với văn phòng quản lý đặt tại Việt Nam, các văn phòng và cơ sở hoạt động đặt tại Tây Phi (Nigeria, Bờ Biển Ngà), Đông Phi (Tanzania), Châu Á (UAE, Campuchia, Việt Nam) cùng với các văn phòng đại diện ở nhiều châu lục khác, PSL Cashew đã tích cực hoạt động tham gia vào mọi khâu của chuỗi cung ứng hạt điều bắt đầu từ “Từ trang trại đến bàn ăn”, từ trồng trọt đến chế biến, sản xuất, đóng gói và phân phối. Bằng cách đó, chúng tôi đảm bảo rằng chỉ những sản phẩm tốt nhất mới có thể đến được bàn ăn của người tiêu dùng cuối cùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- 2017: Công ty được thành lập
Mission
“Từ trang trại đến bàn ăn”, từ trồng trọt đến chế biến, sản xuất, đóng gói và phân phối. Bằng cách đó, chúng tôi đảm bảo rằng chỉ những sản phẩm tốt nhất mới có thể đến được bàn ăn của người tiêu dùng cuối cùng.