Saigon Prince Hotel

Đồng Tháp
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Saigon Prince Hotel

Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng

Việc làm Saigon Prince Hotel

Cập nhật 04/12/2025 17:24
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Saigon Prince Hotel
Guest Experience Manager (Japanese Speaking)
Saigon Prince Hotel
50 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Outlet Manager
Ngày đăng tuyển: 03/11/2025
Hạn nộp hồ sơ: 20/11/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

DUTIES AND RESPONSIBILITIES

Key responsibilities include managing staff, collaborating with other departments, implementing service standards, handling guest complaints, and using data to drive continuous improvement and innovation in customer service.

• Act as a primary contact for guests, representing their needs and ensuring their experience aligns with the venue's brand promise.

• VVIPs, VIPs management by overseeing all aspects of a VVIP's stay, including ensuring their room is perfectly prepared and inspected, well-arranged amenities are in place, and any special requests are fulfilled. Review all folios of VIPs, meets and greets VIP upon their arrival, check-in and escort them to the room. Pay a special attention during their stay and bid farewell to them upon their departure.

• Train and mentor staff on customer service best practices, develop and enforce service policies, and lead the continuous improvement of service standards.

• Post-departure experience: focusing on maintaining the relationship through feedback, loyalty programs, and personalized communications to foster repeat bookings and positive online reviews

• Proactive guest handling by identifying the guest issues and resolve all issues, complaints, and feedback, transforming negative experiences into positive ones.

• Upselling the hotel services is an opportunity to enhance the guest stay by using data (email, in-app notifications or personalized conversations) from pre-arrival to due-out.

• Work with various operational departments, such as Housekeeping, Food & Beverage, and Engineering, to ensure consistent and smooth guest service.

• Build a connected community, share the Duty task of Duty Manager when they are absent. Routine patrol hotel premises, public areas, guest floor corridors.

• Monitor and improve the efficiency of daily operations, including quality assurance inspections and the implementation of new guest-focused initiatives.

• Gather and analyze guest feedback, operational data, and social media reviews to identify trends and drive strategies to enhance the hotel service.

• Maintain a strong presence in public areas, acting as a point of contact and a warm, professional ambassador for the venue.

• Have a complete understanding of the Front Office Policies and Procedures, Job Description, Hotel Employee Handbook, Hotel’s policy relating to fire, safety and health and to adhere to the regulations contained therein. Report any hazard to health or safety immediately to Front Office Manager or any other appropriate Department Head -

• Perform other related duties as assigned by the immediate superior which is not included in this job description

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary package
  • Accident Insurance
  • Special employee rate for F&B services
  • Opportunity for learning and career development

Yêu cầu công việc

1. Hospitality Experience:

Significant experience in direct customer service, particularly within the hospitality or entertainment industries.

2. Leadership and Training Skills:

Ability to lead, motivate, and develop team members while providing effective coaching and training on service standards.

3. Strong Communication and Interpersonal Skills:

Excellent ability to interact professionally and empathetically with guests, staff, and management.

Can speak at least 01 or 02 foreign languages.

4. Problem-Solving and Agility:

Skill in resolving complex guest issues, adapting to dynamic situations, and implementing solutions efficiently.

5. Strategic Thinking:

Capacity to develop innovative ideas and processes that enhance the overall guest experience and align with business goals.

Yêu cầu hồ sơ

*CV/ Resumé for application should be made in English.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Saigon Prince Hotel
Saigon Prince Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 128, đường Lê Duẩn, Phường Mỹ Phú, Thành phố Cao Lãnh, Tỉnh Đồng Tháp

Tọa lạc ngay trung tâm Thành phố Hồ Chí Minh, trên Đại lộ Nguyễn Huệ đẹp như tranh vẽ và sôi động, Khách sạn Sài Gòn Prince là khách sạn 4 sao đầy đủ tiện nghi mang đến một môi trường tinh tế và thoải mái cho cả khách doanh nhân và khách du lịch.

Khách sạn của chúng tôi có nhiều loại phòng độc đáo bao gồm Deluxe, Premier, Executive, Club, Club Suite, Club Grand Suite và Apartment, cùng với Nhà hàng Ocean Queen, King's Lounge, Phòng tập thể dục hiện đại và đầy đủ tiện nghi, Hồ bơi, Club Lounge và Phòng Thương gia Trung tâm. Bổ sung cho những tính năng này là Trung tâm Hội nghị và Sự kiện của chúng tôi có 16 phòng họp và tiệc đa chức năng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2014

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành


Những nghề phổ biến tại Saigon Prince Hotel

Bạn làm việc tại Saigon Prince Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Saigon Prince Hotel

Saigon Prince Hotel

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo