Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
D2C Online Marketing Senior Executive
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
22 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
28/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Key responsibilities
Online Operation
• Monitor and moderate E-commerce website: Sony Store Online platform.
• Maintain and develop UI/UX included front-end and back-end management, web layout, onsite visibility, user journey and navigation, product listing, SKU, price, promotion information.
• Co-ordinate with cross function teams: PM, Mar-com to set up and deploy promotion/campaign in Online channels.
• Analyze online sales performance and make monthly report. Consider and propose necessary improvement & action plan.
Digital Marketing for Online channels
• Monitor MKT budget yearly/ monthly for Online channels.
• Online communication planning and execution: FB ads, EDM, Livestream, SEO project and search tools ,...
• Cooperate with external agents for outsource technical/MKT solution.
• Be responsible for GTM planning of new product launching in online channels.
• Weekly, monthly report KPI tracking of each MKT solution.
CRM
• Customer database management and analysis. Manage online customer relationship to deploy Loyalty program and increase retention rate for Online channels.
Online Operation
• Monitor and moderate E-commerce website: Sony Store Online platform.
• Maintain and develop UI/UX included front-end and back-end management, web layout, onsite visibility, user journey and navigation, product listing, SKU, price, promotion information.
• Co-ordinate with cross function teams: PM, Mar-com to set up and deploy promotion/campaign in Online channels.
• Analyze online sales performance and make monthly report. Consider and propose necessary improvement & action plan.
Digital Marketing for Online channels
• Monitor MKT budget yearly/ monthly for Online channels.
• Online communication planning and execution: FB ads, EDM, Livestream, SEO project and search tools ,...
• Cooperate with external agents for outsource technical/MKT solution.
• Be responsible for GTM planning of new product launching in online channels.
• Weekly, monthly report KPI tracking of each MKT solution.
CRM
• Customer database management and analysis. Manage online customer relationship to deploy Loyalty program and increase retention rate for Online channels.
Yêu cầu công việc
• Required minimum 3 years working experience of online operation management.
• Preferable to have experience in E-Commerce background.
• Good communication skills to coordinate project with related parties.
• Project management skills to handle middle-long term project.
• Data analysis and business insight to monitoring business performance and action planning.
• Be able to work independently.
• Well understand of discipline, transparency and ensure compliance.
• Preferable to have experience in E-Commerce background.
• Good communication skills to coordinate project with related parties.
• Project management skills to handle middle-long term project.
• Data analysis and business insight to monitoring business performance and action planning.
• Be able to work independently.
• Well understand of discipline, transparency and ensure compliance.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng
13th salary, Annual performance bonus, Meal allowance, Social insurance
Đào tạo
Online and offline training
Xe đưa đón
Transportation allowance
13th salary, Annual performance bonus, Meal allowance, Social insurance
Đào tạo
Online and offline training
Xe đưa đón
Transportation allowance
Khu vực
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
135-137 Nguyễn Thị Thập, KDC Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7
Tập đoàn Nam Group được thành lập vào năm 2015, từ một thương hiệu “trẻ tuổi”, năng động trên thị trường, doanh nghiệp này được điều hành bởi đội ngũ lãnh đạo dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực bất động sản, đã nhanh chóng tạo nên một hệ sinh thái thực sự vững mạnh. Với định hướng tập trung phát triển các dự án bất động sản, khu nghỉ dưỡng (biệt thự biển, condotel), kiến tạo nên các khu resort đẳng cấp theo tiêu chuẩn quốc tế, tập đoàn Nam Group đã và đang khẳng định năng lực triển khai, nền tảng tài chính của mình khi luôn sẵn sàng trong việc đáp ứng các tiêu chuẩn khắt khe về thiết kế, tiến độ và chất lượng xây dựng.
Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN NAMGROUP
Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN NAMGROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
Click để đánh giá