Việc làm TẬP ĐOÀN NAMGROUP

Cập nhật 12/12/2024 16:22
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
CS Manager
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
22 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Responsibilities and Duties:

● Enhancing the customer service experience to foster customer engagement and dmance;

● Developing service procedures, policies, and standards to uphold quality;

● Maintaining accurate records and documenting customer service activities and discussions;

● Analyzing statistics and preparing accurate reports for performance evaluation;

● Training and managing Customer Service Assistants and Representatives, fostering their professional development;

● Setting customer satisfaction targets and collaborating with the team to consistently achieve them;

● Interacting with customers daily, addressing inquiries and guiding them towards relevant services;

● Designing customer loyalty programs to enhance revenue and improve client retention;

● Establishing customer service policies and procedures to streamline operations;

● Staying up-to-date with advancements in the customer service field to implement relevant improvements and strategies.


Qualifications and Skills:

● Education: Bachelor’s Degree in business administration, communication, or a related field;

Have 3+ YOE as a Customer Service Manager, Priority for the call center industry;

● English: Fluent;

● Excellent knowledge of management methods and techniques;

● Working knowledge of customer service software, databases and tools;

● Awareness of industry’s latest technology trends and applications;

● Ability to think strategically and to lead;

● Strong client-facing and communication skills;

● Advanced troubleshooting and multi-tasking skills.


Benefits:

● Competitive salary in line with experience and capability;

● Package Salary: 13 months of salary;

● Performance reviews twice a year;

● Premium health care Package for all employee;

● Social, health & unemployment insurance ;

● Annual leave days: 12 days/year;

● Work from home: 3 days/ month;

● Company trip, team building;

● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through Btaskee,

help you to prioritize relaxation and self-care.


WORKING SCHEDULE: Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM

WORKING LOCATION: HQ Tower - 9 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.

Khu vực
Báo cáo

TẬP ĐOÀN NAMGROUP
TẬP ĐOÀN NAMGROUP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
135-137 Nguyễn Thị Thập, KDC Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7

Tập đoàn Nam Group được thành lập vào năm 2015, từ một thương hiệu “trẻ tuổi”, năng động trên thị trường, doanh nghiệp này được điều hành bởi đội ngũ lãnh đạo dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực bất động sản, đã nhanh chóng tạo nên một hệ sinh thái thực sự vững mạnh. Với định hướng tập trung phát triển các dự án bất động sản, khu nghỉ dưỡng (biệt thự biển, condotel), kiến tạo nên các khu resort đẳng cấp theo tiêu chuẩn quốc tế, tập đoàn Nam Group đã và đang khẳng định năng lực triển khai, nền tảng tài chính của mình khi luôn sẵn sàng trong việc đáp ứng các tiêu chuẩn khắt khe về thiết kế, tiến độ và chất lượng xây dựng.

Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN NAMGROUP

Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN NAMGROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TẬP ĐOÀN NAMGROUP

TẬP ĐOÀN NAMGROUP

Click để đánh giá