Mô tả công việc
• Responsible for the quality of service provided to all guests throughout each touch point within the hotel.
• Leads the Hotel service that is sincere, warm and enthusiastic, ensuring the guests’ satisfaction at all times.
• Elevate guest experience via continuous improvement via innovation and outside in thinking.
• Actively review guest comments and feedback, communicate this with the team members and implement corrective action as needed.
• Take time to get to know the guests and to be committed to service excellence.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world.
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Highly organised and always gives maximum effort.
• Is well informed about all aspects of the job and has a minimum of three years experience in service industry.
• Makes excellent choices and informed decisions.
• Writes, speaks, and presents with clarity.
• Leadership, learning and development management capability.
• Successful pre-opening experience is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- Interested candidates, please send your resume in English to: Email: Nộp hồ sơ
Tập đoàn Nam Group được thành lập vào năm 2015, từ một thương hiệu “trẻ tuổi”, năng động trên thị trường, doanh nghiệp này được điều hành bởi đội ngũ lãnh đạo dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực bất động sản, đã nhanh chóng tạo nên một hệ sinh thái thực sự vững mạnh. Với định hướng tập trung phát triển các dự án bất động sản, khu nghỉ dưỡng (biệt thự biển, condotel), kiến tạo nên các khu resort đẳng cấp theo tiêu chuẩn quốc tế, tập đoàn Nam Group đã và đang khẳng định năng lực triển khai, nền tảng tài chính của mình khi luôn sẵn sàng trong việc đáp ứng các tiêu chuẩn khắt khe về thiết kế, tiến độ và chất lượng xây dựng.