Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Recruitment Activities:
- Manage the full recruitment process, including sourcing, job posting, resume screening, interviews, and collaboration with hiring managers.
- Build and maintain a candidate pool through networking, referral activities, recruiting activities, and online/ media channels.
- Coordinate job fairs, manage vacancies, submit recruitment reports, and oversee onboarding to ensure a positive candidate experience.
- Administer and update recruitment databases, ensuring quality hires in the assigned area.
General HR Duties:
- Handle HR administrative tasks, including managing employee benefits, leave administration, payroll support, and maintaining accurate employee records.
- Assist in implementing HR policies, ensuring compliance with local labor laws, and supporting employee relations initiatives.
- Coordinate performance reviews, track employee progress, and assist in organizing training and development programs.
- Prepare HR-related communications, announcements, and reports for management review.
- Responsible for handling document approvals for the Hanoi office when requested.
Engagement Activity:
- Contribute to the development and execution of employee engagement initiatives to foster a positive workplace culture.
- Assist in organizing company events, team-building activities, and recognition programs.
Ad-hoc:
- Perform related duties and special projects as assigned by the manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Bachelor's degree in Human Resourcing or related field.
Experience: At least 1 year of experience in the recruitment position, mass recruitment experience preferred.
Work-related skills:
- Have knowledge about labor law.
- Experience in HR functions, especially Recruitment area.
- Computer soft skills.
Soft skills:
- Able to work under high-pressure environment and work efficiently to meet deadlines.
- Ability to work independently or good sense of team-work.
- Negotiation, communication, and interview skills.
- Good control of documents.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 23 - 35
- Thời gian làm việc: 8:00 - 17:00 from Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
1. Thành lập
Được thành lập từ tháng 06 năm 2001 (gồm 04 thành viên - tính tới thời điểm 2018 gồm 250 thành viên cho các vị trí hoạt động)
2. Chuyên ngành
Trung Tâm Bảo Hành One chuyên phân phốii và Sửa Chữa - Bảo Hành 3 dòng sảng phẩm như Laptop - Tablet - Smartphone được hợp tát các hảng như Apple - SONY - LENOVO - ASUS - SAMSUNG - HP - MICROSOFT - ACER - VIVO - HUAWEI và hơn 50 hãng sẵn sàng suất linh kiện điện tử chuyên ngành.
3. Phương Châm gìn giữ
"Sự an tâm của khách hàng - Là sứ mạng của Laptop One"
Review Trung Tâm Bảo Hành One
Nơi làm việc lý tưởng cho những ai muốn học hỏi và phát triển