Mô tả công việc
You will work closely and have direct communication with marketing team members and our content & community manager to create and bring ideas to life to help drive new business.
As a video editor, you will be responsible for planning, filming, and editing videos that could be used for a variety of formats such as youtube 2-5 minute video content, TikTok/FB/IG 15-30 second snackable content, Stories/Reels video content as well, and/or media spent advertisements.
You will:
- Work in collaboration with the marketing team at Primal.
- Work together with design team and marketing manager.
- Contribute to a culture of fitness innovation and excellence.
Most importantly, you are a Thinker, not just a Doer!
HERE’s the details:
What You'll do
· Deliver high-quality, scalable, on-brand graphic and motion design solutions to build a superior customer experience.
· Produce video graphics, motion, video edits.
· Proactively manage time and deadlines.
· Work closely with fellow graphic designers to ensure high standards of graphic design, motion graphics, and video editing brand consistency and customer experience.
· Communicate design, motion graphics and/or video editing rational in a clear, respectful and open, fluent manner with internal partners.
· Film videos on location.
· Ensure that equipment for a shoot is present and working.
· Plan the shoot with the content & community manager.
· Edit footage in post-production.
· Direct other camera operators ( if needed ) so that the needed footage is acquired.
Yêu cầu công việc
· Intermediate spoken and written/speaking English communication skills.
· Proficiency in Capcut, or other required graphics and video editing tools.
· Skilled in Microsoft Office products or Google extensions.
· Portfolio of videos demonstrating motion graphics proficiency is recommended.
· Demonstrated ability to multitask and self-prioritize.
· Strong time management skills and team-oriented with the ability to multi-task and meet tight deadlines.
· Ability to handle multiple projects in a fast-paced environment
Skills Requirements:
· 1-2 years of work experience required and having reference videos is a plus.
· Understand the different language styles that appeal to various audiences, using a range of voice, style and format.
· Proficiency with Google extensions.
· Design sense
· Adaptability. Be able to see other people's points of view and take on board feedback
· Expertise in filming, along with experience using various camera types.
· Proficiency with video editing software such as CapCut.
· Excellent interpersonal skills.
Quyền lợi được hưởng
● Be part of an innovative and growing brand in the boutique fitness industry.
● Opportunity to work on diverse projects, from fitness marketing campaigns to
community-driven events like health fairs and fitness challenges.
● Collaborative and supportive work environment, where creativity and passion are valued.
● Competitive salary and benefits, with opportunities for professional growth and
development.
Salary : 10 - 12 million VND NET depending on experience and portfolio of work.
Trường trung cấp Y khoa Việt Nam là trường đào tạo uy tín tại Việt Nam. Có bề dày kinh nghiệm cùng tâm huyết của đội ngũ chuyên gia, giảng viên cao cấp. Nhiều năm qua trường đã đào tạo thành công hàng nghìn học viên góp phần cung cấp nguồn nhân lực tay nghề cao cho các trung tâm y khoa, các doanh nghiệp hay các cơ sở làm đẹp trên khắp mọi miền đất nước. Trong suốt những năm qua, nhà trường đã và đang triển khai rất nhiều khóa học thiết thực. Nội dung các khóa học đa dạng cần thiết với mỗi cá nhân, doanh nghiệp. Chương trình học của nhà trường không chỉ dừng ở những kiến thức lý luận mà luôn kết hợp với thực hành và những buổi đi thực tế để học viên được học hỏi và tham quan các mô hình khác nhau. Với sứ mệnh đào tạo thế hệ trẻ Việt Nam trở thành những công dân toàn cầu, những người quản lý doanh nghiệp, những kỹ thuật viên hàng đầu,… sẵn sàng với những thách thức trong quá trình hội nhập quốc tế. Xác định phương châm đào tạo lấy học viên là trọng tâm, là ưu tiên số 1 và là mối quan tâm lớn nhất của nhà trường. Xây dựng môi trường “thực học – thực làm”; ứng dụng công nghệ cao; mô hình giáo dục học thuật giúp học viên có nhiều trải nghiệm. Sau khi hoàn tất các khóa học tại trường học viên có thể tự tin về kỹ năng và chuyên môn của mình, tự tin để điều hành và đón nhận những cơ hội nghề nghiệp mới của mình.