OVERVIEW:
ACFC - Vietnam, the market leader in fashion retail. We are the sole distributors of global brands such as Nike, Tommy Hilfiger, Levi's, Gap, Mango, United Colors of Benetton, Sisley, Karl Lagerfeld, Guess, Typo, OVS, Cotton:On,… with over 250 outlets in Vietnam's major cities.
At ACFC, we put people at the center of everything we do. We believe in equal development for all our employees, providing competitive salaries, respectable benefits, and opportunities for career growth. We strive to provide a professional, dynamic, friendly working environment and a culture where all contributions are valued.
A. JOB DESCRIPTION: Digital Marketing (Brand Parfois)
- The Digital Marketing Executive’s main responsibility is to implement, track and optimize our digital marketing activities across all digital channels to maximize effectiveness.
- The responsibility of Digital Marketing Executive requires the skill to create periodic reports on digital KPIs, market trends and consumer behavior analysis.
- Implement digital marketing plan with a focus on social media, search/display marketing and online advertising.
- Using analytics to plan, execute and optimize campaigns.
- Improve the cost per result for paid advertising, EDM open rate….
- Maintain up-to-date knowledge of best practices and strategies in the management of online paid media.
- Measure and report performance of all marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPIs), providing daily, weekly and monthly reports.
- Work closely with the Content and Designer to create advertising materials.
- Function-related paperwork liaise with internal and external stakeholders to ensure proper work procedures
- Maintain the brand website with updated information from related team.
B. QUALIFICATIONS
- At least 2 years’ experience in digital marketing role.
- Good working experience and knowledge of using Facebook Ads, Google Ads, Tiktok Ads, Google Analytics
- Positive attitude, result oriented, resourceful, innovative
- Good skill of MS Office (Word, Excel and Power Point)
- Experience in retail, F&B or E-commerce industry.
- Excellent communication, writing skill and project management skills including organizing, prioritizing and tracking all phases of a project.
Trường trung cấp Y khoa Việt Nam là trường đào tạo uy tín tại Việt Nam. Có bề dày kinh nghiệm cùng tâm huyết của đội ngũ chuyên gia, giảng viên cao cấp. Nhiều năm qua trường đã đào tạo thành công hàng nghìn học viên góp phần cung cấp nguồn nhân lực tay nghề cao cho các trung tâm y khoa, các doanh nghiệp hay các cơ sở làm đẹp trên khắp mọi miền đất nước. Trong suốt những năm qua, nhà trường đã và đang triển khai rất nhiều khóa học thiết thực. Nội dung các khóa học đa dạng cần thiết với mỗi cá nhân, doanh nghiệp. Chương trình học của nhà trường không chỉ dừng ở những kiến thức lý luận mà luôn kết hợp với thực hành và những buổi đi thực tế để học viên được học hỏi và tham quan các mô hình khác nhau. Với sứ mệnh đào tạo thế hệ trẻ Việt Nam trở thành những công dân toàn cầu, những người quản lý doanh nghiệp, những kỹ thuật viên hàng đầu,… sẵn sàng với những thách thức trong quá trình hội nhập quốc tế. Xác định phương châm đào tạo lấy học viên là trọng tâm, là ưu tiên số 1 và là mối quan tâm lớn nhất của nhà trường. Xây dựng môi trường “thực học – thực làm”; ứng dụng công nghệ cao; mô hình giáo dục học thuật giúp học viên có nhiều trải nghiệm. Sau khi hoàn tất các khóa học tại trường học viên có thể tự tin về kỹ năng và chuyên môn của mình, tự tin để điều hành và đón nhận những cơ hội nghề nghiệp mới của mình.