Các ca làm việc
Mô tả công việc
· Answer telephones and handle in appropriate manner.
• Set up and coordinate bookings of Company’s vehicles.
• Meet and greet clients and visitors.
• Be responsible for general office administration, liaise with suppliers, logistics support and inventory management.
• Provide receptionist duties/ secretarial work to the office.
• Ensure facility and office upkeep and maintenance and sufficient supplies to provide good working conditions.
• Coordinate workflow.
• Be responsible and coordinate activities and events of the office.
• Handle administrative work of projects.
• Correspond with colleagues, business partners, external parties, and guests.
• Get involved in other areas of competence as required.
• Monthly payment to vendor, supplier…
Yêu cầu công việc
Anh văn giao tiếp
Thời vụ 4 tháng
Giao tiếp tốt, nhanh nhẹn
Quyền lợi được hưởng
Thời gian làm việc: T2-T6
Khu căn hộ dịch vụ đẳng cấp thế giới được trang bị nội thất sang trọng và thiết kế nội thất tuyệt vời. Các phòng trang nhã được trang bị đầy đủ với tầm nhìn ngoạn mục ra thành phố Hà Nội và dịch vụ chu đáo của CALIDAS mang đến cho du khách sự thoải mái tuyệt vời và cuộc sống sang trọng năm sao với chi phí phải chăng. Với cơ sở vật chất và dịch vụ tốt nhất, chúng tôi hy vọng sẽ mang lại những kỷ niệm tuyệt vời cho tất cả du khách. Hãy nghỉ ngơi thoải mái và kinh doanh thành công tại CALIDAS